Turbodyzelis duoda iliuziją, kad traukia. T.y. užmynus gazą, 1500-2000 aps/min diapazone gauni tą truktelėjimą sudarantį valinimo iliuziją. Tik tiek, kad nė vienas save gerbiantis dyzelistas daugiau 2000 aps/min nesuka, nes: 1. >2000 aps/min ima ūžti kai tankas; 2. bijo, kad gali prasidėti raznosas. Todėl dyzelistas ties 2000 jungia aukštesnę pavarą ir vėl džiaugiasi tuo trūktelėjimu įsivaizduodamas kaip valina. Taip trūkt patrūkt ir važiuoja ... 2019-03-16 21:55, PxYra rašė: > caro ruriko laiku mastymas kad dyzelius ne del dinamikos perka, praejo > jau senai tie laikai, realiai jei ne zyzeliu siurblio klaksejimas (kuris > dabar minimalus) ir variklio purtymasis sioks toks tai skirtumu nulis > like, duotu tau akla testa apynauju masinu kur ne kibirai tai ir ne > visas atspetum kur zyzelis kur benzas > "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message > news:q6jivk$d74$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2019-03-16 18:49, Dainiushas wrote: >>> kažkaip supratau norėjai pasakyt, kad nivalina dyzeliai? >> >> Ne, taip pasakyti nenorėjau. Pats važinėjau dizeliu keletą metu, >> viskas su jais ok. Aišku, benzinas prie tų pačių sąlygų kažkiek >> dinamiškesnis, bet ok ir dizelis. Kita vertus, dizelius visi >> pirkdavo/perka ne dėl dinamikos.. >> >> Mano mintis buvo tame, jog hibridas 0-50 kontekste dar geriau >> žiūrėtųsi dizelio kontekste, nes jis panaikina pagrindinį dizelio >> kozirį - ekonomiją. Užmiestyje ji dar lieka, mieste jau nebe. >