On 23/03/2019 00:45, Bronco wrote: > > Bandėm su žmona. Teoriškai viskas liuks ir net geriau nei Auris Hybrid, > apart... kainos :] Kokia prasmė už Corolla mokėt daugiau nei už CH-R, aš > taip ir likau nesupratęs. To negalėjo paaiškinti ir Toyotos atstovai :] del kainu tai visaip gali buti, pvz. dabar corolla kaip naujiena delto siek tiek brangiau arba CH-R kokia nuolaida, delto ir issikraipo kainos. permeciau pora review online tai tikrai naujoji corolla turi trukumu, kurie ja daro netokia patrauklia. Kas krito i akis: - spalvu ir mazu ikonu misraine vairuotojui pries akis (jeigu su CH-R buvo kazkiek apspresta tai tikejausi, kad nukeliaus ir i corolla, bet deja pas juos kazkaip su unifikacija netaip vyksta) - nafig hibrido vairuotojui reikalingas tachmoteras? teisingai, tiesiog liko is benzinines versijos ir niekas nesivargino jo pakeisti i EKO, CHG, POWER gauge kaip pas CH-R - centrine konsoles dalis su ekranu issisovusi i prieki ir bereikalingai atima solono erdve (pas CH-R beveik tas pats) - apie pati infotainment display geriau net nesneketi, geriau isjungti ir palikti isjungta - sedyniu sildymas vis dar tais archaiskais tumbleriais (CH-R jau turi iprastinius 4 padeciu mygtukus-indikatorius) - tipine japoniska eile is 5 vienodu mygtuku kaireje puseje po vairu vis dar atrodo super cheap ir archaiskai - gale vietos vis dar neadekvaciai mazai, galva remiasi i lubas na, bet visgi daug ir privalumu turi, pvz. corolla gali tureti sildomas galines sedynes, ko CH-R is principo neturi. Pasirinkimo galimybe tarp hatch, sedan, estate ir t.t. ir t.p.