"prašokt" šiaip apskritai yra bloga idėja. Nepriklausomai nuo kaip ten šoka. On 3/15/2019 10:55 PM, fenix wrote: > 2019.03.15 22:42, Dainiushas rašė: >> čia, o, kuris lupa - tas kur iki 100km/h sekundžių 11.4 ar 10.9? :D > > koks skirtumas kiek sekundziu - response per pirmas 0.1-0.5s svarbu, > visi tie turbinininiai senoviniai dyzeliai su bilekokiom aisin dezem > ruko reliose situacijose. > > reiktu lygint xc90 bent jau su rav4 arba su rx450. as vovlako tokio > nevairaves, bet pagal bendras kitu vairuotu vovlo tendencijas speju, kad > kazkur prashokt su siuolaikiniu ecvt daug patogiau. > >> On 3/15/2019 8:16 PM, Tomas wrote: >>> Bbž su kokiu šūdu ten važinėji, hibridinis auris užmynus iki dugno >>> lupa kaip reikiant, visokie ten xc90 D5 ir pan rūko. >>> >>> Tiesa, akumai pas tojotos hibridus neišsikrauna, ne folkswagenai gi. >>> >>> 2019-03-15 17:59, autopagalba rašė: >>>> Problema tame, kad paspaudi - o jis zviegia nesavu balsu ir >>>> nevaziuoja. Kad jau pradejai lygint su xc90, nuejau specifikaciju >>>> ziuret. >>>> >>>> Idomiausia, kad chr(142kw) sudejus visu varikliu galia, kw gaunasi >>>> daugiau nei pas xc90(136kw). CHR 700kg lengvesne, bet iki 100km >>>> isibegeja tik 0.5s greiciau ir pasiekia 170kmh. Kai xc90 max >>>> speed 190kmh. >>>> >>>> Jauciu, kad problema cia atsiranda kai baterija issikrauna, arba >>>> ji ne visada veikia, tada lieka142nm - liudesiukas. xc90 >>>> pastoviai dirba 400nm, tik zinok kiek gaza paspaust, kad >>>> pataikytum ant tu 400. Nepalyginamas vaziavimas, jeigu reikia >>>> persirikiuoti, tik pyst ir yra. O tie barskalai hibridai tik >>>> garsa skleidzia. >>>> >>>> >>>> Tomas <t@t.lt> Wrote in message: >>>>> Nu tai paspaudi, įsibėgėdamas atleidi. Problem?Svarbiausia, kad >>>>> autopagalba, kuris skundžiasi hibrido bukumu, važinėja dyzeliniu >>>>> XC90, kuris yra tokia nevalinanti, besikalatojanti karvė, kad sunku >>>>> rasti su kuo palyginti :D2019-03-15 16:14, Mtrhed rašė:> Užia kai su >>>>> tapke iki dugno gaza mini, nes su cvt kitaip neina vaziuot :)> > On >>>>> 03/15/2019 11:52, Tomas wrote:>> 2019-03-15 11:23, Glebas rašė:>>> >>>>> 2019-03-15 11:17, Tomas rašė:>>>>> Auris vis tik kompaktinės klasės >>>>> auto, jei turi tilpti 3 vaikai su>>>> kėdutėm, tai geriau žiūrėk >>>>> Prius+:>>>>>>> >>>>> https://autoplius.lt/skelbimai/naudoti-automobiliai?make_id_list=44&make_id[44]=17462 >>>>>>>>>>>>>>>>>> Du su kėdutėm, vienas jau didelis :)>>> Gal klystu, >>>>> bet Auris panašaus dydžio į Corolla (2004)?>>> Su priusais nebus, >>>>> kad jie beveik garantuotai buvę taksi (pats>>> neišmanau, tik tokius >>>>> komentarus girdėjau)?>>> Plius nežinau ar skiriasi tuo klausimu >>>>> Prius nuo Auris, bet man sako,>>> kad su taksi kai važiavo su >>>>> Priusu, tai "ūžia viskas ten baisiai">>>>>>> Jei vienas gali sėdėti >>>>> prieky, tai like du gale Auryje laisvai. Ten >> (turbūt ir >>>>> prijusuose) gerai tai, kad grindys lygios.>>>> Auryje ūžia gal tik >>>>> tada, kai paleidus motorą šaltyje jis šildosi >> didesnėmis nei >>>>> laisvos eigos apsukomis, nepriklausomai nuo to ar auto >> tuo metu >>>>> stovi ar važiuoja. Šiaip kibiras kaip kibiras, bent jau >> >>>>> nesikalatoja kaip dyzelis.> >>>> >>>> >>> >> >