2019.03.17 15:24, Dainiushas rašė: > čia kokioj paralelinėj visatoj būna atmosferikas su flat torque? :) nu as taip subtiliai norejau pasakyt, kad gumos maziau nei nuo primityvios dyzelio turbos. > On 3/17/2019 2:39 PM, fenix wrote: >> 2019.03.16 22:12, ventiliatorius rašė: >>> nu cia biski prasovei del to dinamikos. Zinok perka del dinamikos butent >>> - kitaip sakant NM ir malonios traukos paspaudus dugna, kad ir >>> civiliniais greiciais. Greitis tai tik skaiciukas, o NM - malonumas >>> mieste ir ne tik. >> >> guminis tas traukimas, jeigu padorus automatas ir nera beviltiskai >> didele turbina. kitais atvejais - atmosferikas su flat torque curve daro >> objektyviais matavimo vienetais. >> >>> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> parašė naujienų >>> news:q6jivk$d74$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2019-03-16 18:49, Dainiushas wrote: >>>>> kažkaip supratau norėjai pasakyt, kad nivalina dyzeliai? >>>> >>>> Ne, taip pasakyti nenorėjau. Pats važinėjau dizeliu keletą metu, >>>> viskas su jais ok. Aišku, benzinas prie tų pačių sąlygų kažkiek >>>> dinamiškesnis, bet ok ir dizelis. Kita vertus, dizelius visi >>>> pirkdavo/perka ne dėl dinamikos.. >>>> >>>> Mano mintis buvo tame, jog hibridas 0-50 kontekste dar geriau >>>> žiūrėtųsi dizelio kontekste, nes jis panaikina pagrindinį dizelio >>>> kozirį - ekonomiją. Užmiestyje ji dar lieka, mieste jau nebe. >>> >> >