1. miesto rezimu 1500-2500aps/min yra butent tai, ko reikia maloniam vaziavimui. 2. raznosai tik ubytiems lavonams buna. Nuoskaudos nepataikius nusipirkt? "Tomas" <t@t.lt> parašė naujienų news:q6l3o3$sjo$1@trimpas.omnitel.net... > Turbodyzelis duoda iliuziją, kad traukia. T.y. užmynus gazą, 1500-2000 > aps/min diapazone gauni tą truktelėjimą sudarantį valinimo iliuziją. Tik > tiek, kad nė vienas save gerbiantis dyzelistas daugiau 2000 aps/min > nesuka, nes: > 1. >2000 aps/min ima ūžti kai tankas; > 2. bijo, kad gali prasidėti raznosas. > > Todėl dyzelistas ties 2000 jungia aukštesnę pavarą ir vėl džiaugiasi tuo > trūktelėjimu įsivaizduodamas kaip valina. Taip trūkt patrūkt ir važiuoja > ... > > 2019-03-16 21:55, PxYra rašė: >> caro ruriko laiku mastymas kad dyzelius ne del dinamikos perka, praejo >> jau senai tie laikai, realiai jei ne zyzeliu siurblio klaksejimas (kuris >> dabar minimalus) ir variklio purtymasis sioks toks tai skirtumu nulis >> like, duotu tau akla testa apynauju masinu kur ne kibirai tai ir ne visas >> atspetum kur zyzelis kur benzas >> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message >> news:q6jivk$d74$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 2019-03-16 18:49, Dainiushas wrote: >>>> kažkaip supratau norėjai pasakyt, kad nivalina dyzeliai? >>> >>> Ne, taip pasakyti nenorėjau. Pats važinėjau dizeliu keletą metu, viskas >>> su jais ok. Aišku, benzinas prie tų pačių sąlygų kažkiek dinamiškesnis, >>> bet ok ir dizelis. Kita vertus, dizelius visi pirkdavo/perka ne dėl >>> dinamikos.. >>> >>> Mano mintis buvo tame, jog hibridas 0-50 kontekste dar geriau žiūrėtųsi >>> dizelio kontekste, nes jis panaikina pagrindinį dizelio kozirį - >>> ekonomiją. Užmiestyje ji dar lieka, mieste jau nebe. >> >