nesigavo suPtiliai, gavosi IMHO pro šoną :). Nes ir tų ir tų visokių yra. Ir kaip taisyklė kuo daugiau kW iš litro, tuo blogiau važiuoja smaukymosi mieste režimu :) Tai pati bulka 105kW normaliai kabina ir gumos ten nelabai. 125kW subjektyviai lyg jau truputį labiau lagina. Jei ten dyzelis bitubo koks, tai išvis nėra apie ką kalbėt, tas pats 220cdi važiuoja kaip elektromobilis praktiškai :) Atmosferikas benzas, kad padoriai važiuotų, turi būt irgi apkarstytas hi-tech'u aka fazių sukikliai ir kintamo ilgio isiurbimo kolikai. Kitaip, arba važiuos žemais sūkiais net nebus galios toliau, jei bus galia toliau - nevažiuos mažais sūkiais. Mano suubjektyviais, lago rekordininkai tai maži turbobenzai, na tokie kaip tavo sabas. On 3/17/2019 3:28 PM, fenix wrote: > 2019.03.17 15:24, Dainiushas rašė: >> čia kokioj paralelinėj visatoj būna atmosferikas su flat torque? :) > > nu as taip subtiliai norejau pasakyt, kad gumos maziau nei nuo > primityvios dyzelio turbos. > >> On 3/17/2019 2:39 PM, fenix wrote: >>> 2019.03.16 22:12, ventiliatorius rašė: >>>> nu cia biski prasovei del to dinamikos. Zinok perka del dinamikos butent >>>> - kitaip sakant NM ir malonios traukos paspaudus dugna, kad ir >>>> civiliniais greiciais. Greitis tai tik skaiciukas, o NM - malonumas >>>> mieste ir ne tik. >>> >>> guminis tas traukimas, jeigu padorus automatas ir nera beviltiskai >>> didele turbina. kitais atvejais - atmosferikas su flat torque curve daro >>> objektyviais matavimo vienetais. >>> >>>> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> parašė naujienų >>>> news:q6jivk$d74$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 2019-03-16 18:49, Dainiushas wrote: >>>>>> kažkaip supratau norėjai pasakyt, kad nivalina dyzeliai? >>>>> >>>>> Ne, taip pasakyti nenorėjau. Pats važinėjau dizeliu keletą metu, >>>>> viskas su jais ok. Aišku, benzinas prie tų pačių sąlygų kažkiek >>>>> dinamiškesnis, bet ok ir dizelis. Kita vertus, dizelius visi >>>>> pirkdavo/perka ne dėl dinamikos.. >>>>> >>>>> Mano mintis buvo tame, jog hibridas 0-50 kontekste dar geriau >>>>> žiūrėtųsi dizelio kontekste, nes jis panaikina pagrindinį dizelio >>>>> kozirį - ekonomiją. Užmiestyje ji dar lieka, mieste jau nebe. >>>> >>> >> >