Tema: Re: Auto fėjai: Auris Hybrid ir pan
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-03-17 16:05:50
nesigavo suPtiliai, gavosi IMHO pro šoną :). Nes ir tų ir tų visokių 
yra. Ir kaip taisyklė kuo daugiau kW iš litro, tuo blogiau važiuoja 
smaukymosi  mieste režimu :)

Tai pati bulka 105kW normaliai kabina ir gumos ten nelabai. 125kW 
subjektyviai lyg jau truputį labiau lagina. Jei ten dyzelis bitubo koks, 
tai išvis nėra apie ką kalbėt, tas pats 220cdi važiuoja kaip 
elektromobilis praktiškai :)
Atmosferikas benzas, kad padoriai važiuotų, turi būt irgi apkarstytas 
hi-tech'u aka fazių sukikliai ir kintamo ilgio isiurbimo kolikai. 
Kitaip, arba važiuos žemais sūkiais net nebus galios toliau, jei bus 
galia toliau - nevažiuos mažais sūkiais.

Mano suubjektyviais, lago rekordininkai tai maži turbobenzai, na tokie 
kaip tavo sabas.

On 3/17/2019 3:28 PM, fenix wrote:
> 2019.03.17 15:24, Dainiushas rašė:
>> čia kokioj paralelinėj visatoj būna atmosferikas su flat torque? :)
> 
> nu as taip subtiliai norejau pasakyt, kad gumos maziau nei nuo
> primityvios dyzelio turbos.
> 
>> On 3/17/2019 2:39 PM, fenix wrote:
>>> 2019.03.16 22:12, ventiliatorius rašė:
>>>> nu cia biski prasovei del to dinamikos. Zinok perka del dinamikos butent
>>>> - kitaip sakant NM ir malonios traukos paspaudus dugna, kad ir
>>>> civiliniais greiciais. Greitis tai tik skaiciukas, o NM - malonumas
>>>> mieste ir ne tik.
>>>
>>> guminis tas traukimas, jeigu padorus automatas ir nera beviltiskai
>>> didele turbina. kitais atvejais - atmosferikas su flat torque curve daro
>>> objektyviais matavimo vienetais.
>>>
>>>> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> parašė naujienų
>>>> news:q6jivk$d74$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 2019-03-16 18:49, Dainiushas wrote:
>>>>>> kažkaip supratau norėjai pasakyt, kad nivalina dyzeliai?
>>>>>
>>>>> Ne, taip pasakyti nenorėjau. Pats važinėjau dizeliu keletą metu,
>>>>> viskas su jais ok. Aišku, benzinas prie tų pačių sąlygų kažkiek
>>>>> dinamiškesnis, bet ok ir dizelis. Kita vertus, dizelius visi
>>>>> pirkdavo/perka ne dėl dinamikos..
>>>>>
>>>>> Mano mintis buvo tame, jog hibridas 0-50 kontekste dar geriau
>>>>> žiūrėtųsi dizelio kontekste, nes jis panaikina pagrindinį dizelio
>>>>> kozirį - ekonomiją. Užmiestyje ji dar lieka, mieste jau nebe.
>>>>
>>>
>>
>