dar skiriasi salerkos/benzo/lpg litras. On 7/29/2019 9:59 PM, MRT wrote: >> Biškiuką susimėčiau, gal galite paaiškint? >> >> Turim kurą, kurio deginimo rezultatas: CO2 ir H2O. >> >> Sudeginam tą patį jo kiekį variklyje, kaip gali 2 kartus skirtis CO2 >> kiekis? >> >> Sakyčiau kai analogiškas automobilis suvartoja kuro 2 kart mažiau, bet >> kuro suvartojimas skiriasi nežymiai, o CO2 dvigubai, nu nesuprantu KAIP? >> >> Realiai, kaip suprantu, turi būti deginimo efektyvumas dvigubas, bet >> kodėl deklaruojamo kuro sąnaudos beveik identiškos? >> >> Deklaruoju: mano E400CDI CO2 yra 247, kaina ~80 metams, beveik pochuj, >> tikrai dėl to mašinos nekeisiu, draudimo fliuktuacija yra šiose ribose. >> >> Į asmeniškumus atsakysiu po savaitės - varau į Suomiją ralio žiūrėt. > > Gal ir pateik ta kita, kuriam deklaruota 9,4 l/100km ir CO2 tik 123g. > > A-Class 176 series > Euro 6 > Line 4 2143 cm3 > 100 kW / 136 PS / 134 hp (ECE) > EU NEDC/ADR82 urban/extra-urban/combined: > 5.5 / 4.1 / 4.6 l/100km > 121 gCO2/km EU NEDC/Australia ADR82 > 4,6l == 121 g_CO2 > 1l ==== 26,30 g_CO2 > > E-Class 211 series > Euro 3 > V 8 3996 cm3 > 191 kW / 260 PS / 256 hp (ECE) > EU NEDC/ADR82 urban/extra-urban/combined: > 13.5 / 7.1 / 9.4 l/100km > 247 gCO2/km EU NEDC/Australia ADR82 > 9,4l == 247 g_CO2 > 1l ==== 26,28 g_CO2 >