bie tiek nesuprantu ko tu nesupranti :). ir prie ko čia tiek arkliai? sudegintas kilogramas kuro, duoda tam tikrą kiekį CO2. Gramai gi skaičiuojami kilometrui. Tai fiestai nuvažiuot kilometrą aišku reikia mažiau kuro nei benzininiam akordui :). Ir dar, litras dyzelio benzo LPG - skirtingi kilogramai. On 7/29/2019 10:24 PM, Lapinas wrote: > > https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Mercedes-Benz/8209/Mercedes-Benz-E-Class-(W212)-350-CDI-BlueEFFICIENCY-4MATIC-Estate.html > > > arklių tiek pat, masė ta pati, > > nu gerai, ne dvigubai, bet iš kur skirtumas? > > Galiu prigūglint ir W213 su 191 kW > > benzininis akordas ~200 g, fieska 100 arkliu dyzeline 87 g. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:qhng8e$6nv$1@trimpas.omnitel.net... >> o čia kur taip skiriasi? bulka 5.3/100, 139g >> mersas 9.4/100, 247g. kas čia tau nesueina? >> >> Viena tokia benzininė karapizė, 7.5/100, 167g >> >> On 7/29/2019 9:21 PM, Lapinas wrote: >>> Biškiuką susimėčiau, gal galite paaiškint? >>> >>> Turim kurą, kurio deginimo rezultatas: CO2 ir H2O. >>> >>> Sudeginam tą patį jo kiekį variklyje, kaip gali 2 kartus skirtis CO2 >>> kiekis? >>> >>> Sakyčiau kai analogiškas automobilis suvartoja kuro 2 kart mažiau, >>> bet kuro suvartojimas skiriasi nežymiai, o CO2 dvigubai, nu >>> nesuprantu KAIP? >>> >>> Realiai, kaip suprantu, turi būti deginimo efektyvumas dvigubas, bet >>> kodėl deklaruojamo kuro sąnaudos beveik identiškos? >>> >>> Deklaruoju: mano E400CDI CO2 yra 247, kaina ~80 metams, beveik >>> pochuj, tikrai dėl to mašinos nekeisiu, draudimo fliuktuacija yra >>> šiose ribose. >>> >>> Į asmeniškumus atsakysiu po savaitės - varau į Suomiją ralio žiūrėt. >>