Kai kuras pilnai nesudega, tai ne tik daugiau CO išmeta, bet ir paties nesudeginto kuro t.y. angliavandenių. Juk tam ir yra katalizatoriai, kad kuo daugiau sudegintų į išmetimo sistemą patekusio kuro. O kai variklis šaltas - mišinys riebus, daug kuro nepilnai garų pavidalo, katalizatorius šaltas, tai iš viso daug nesudegusio kuro išmetama. Šiaip, kad per daug neburti iš kavos tirščių, galima pasiskaityti internete, pvz. kad ir https://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas On 2019-07-30 00:16, Bronco wrote: > On 2019-07-29 23:51, Vytas wrote: >> Davai papasakok apie savo supratimą. Bet rimtai:) > > Tai tas šūdų specialistas nieko nepapasakos į temą. Miegojo jis net per > mokyklos chemijos pamokas ir nepamena, jog cheminėse reakcijose > reaguojančių medžiagų molių kiekį galima aprašyti koeficientais, o bet > kokie nuokrypiai nuo teorinių skaičių parodo, jog reakcija neįvyko su > naudingumo koeficientu 100% :) Tad, nekreipkime dėmesio į durnelį ;)