misko gatvej buvo galima pamatyt nupjautus, stovejo kaip parodoj "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message news:qhq0jn$pop$1@trimpas.omnitel.net... > Maziau skaityk krabo propagandos > > "siaubas" <l1spam@rlc.snl> wrote in message > news:qhpv4u$o9q$1@trimpas.omnitel.net... >>o tai cia normalu nepriziuret misko ? apie medzius miestuose , kurie >>pasodinti dar tarybiniais laikais tai isvis ner ka sneket - ligu maisai >> >> "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message >> news:qhphvg$as7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Neseniai skaiciau, kad svarsto priimt istatyma, kad jei turi misko ir >>> nekerti, tai tokiu atveju turesi moket mokesti. Arba pvz kiek medziu >>> ispiso miestuose. Tai tos kalbos apie valstybes rupinimasi ekologija ne >>> kas kita kaip gryni kliedesiai durniukam. >>> >>> "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message >>> news:qhovtt$n2e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai va LIUDNA, nes su Ekologija cia labai mazai kas bendro. >>>> Finale isdalins tuos surinktus pinigus kokiem alkoholikam pries >>>> rinkimus, kad pasirodyti "kokie mes geri". >>>> Keista, kad viesai racionalios kritikos tam labai nedaug, as tai pvz >>>> noreciau dar ir po pirmu mokestiniu metu pamatyti statistika kiek misku >>>> pasodino uz tuos pinigus... >>>> >>>> On 7/30/19 11:27 AM, Bomanz wrote: >>>>> IMHO priežastys tokios: >>>>> >>>>> * Biudžetui reikia pinigų. Taip tiesiai paimti negražu, todėl litrus >>>>> proporcingai perskaičiuojam į CO2, pasakom EKOLOGIJA ir uždedam >>>>> mokestį. >>>>> >>>>> * Didinami naujų automobilių pardavimai; >>>>> >>>>> * Ne visi gali įpirkti naują - mažiau automobilių, mažesnės išlaidos >>>>> infrastruktūrai; >>>>> >>>>> * Kol ne Europos gamintojai prisitaikys keletą metų vietinių gamintojų >>>>> automobiliai turės privalumų. >>>>> >>>>> * Mokestį galima diferencijuoti pagal įvairius kriterijus. Su akcizu >>>>> sunkiau, jo dydis priklauso nuo suvartoto kurio kiekio. >>>>> >>>>> >>>>> On 2019.07.30 11:06, Paulius Zaleckas wrote: >>>>>> Va su situ tai sutinku 1000% >>>>>> >>>>>> Papildomi argumentai is mano puses: >>>>>> 1. Gal as turiu 6L V8 kibira, bet su juo per metus i paroda >>>>>> nuvaziuoju 100km, o su kokiu 1.3 kibiriuku nupjaunu 30K per metus. Su >>>>>> kuriuo pritersiau daugiau? ir kodel uz viena turiu moketi, o uz >>>>>> kita - ne? >>>>>> >>>>>> 2. Kadangi CO2 absoliuciai tiesiogiai priklauso nuo sudeginto kuro >>>>>> kiekio, tai as ir ta 1.3 kibiriuka galiu smaugti dugnais ir tas CO2 >>>>>> kiekis gamintojo nurodyta virsys KARTAIS. >>>>>> >>>>>> 3. Kas tersia daugiau ar 1 auto, kur telpa ir vaziuoja 7 zmones, bet >>>>>> CO2 tarkim 300g/km. Ar kai tie patys 7 zmones vaziuoja ta pati >>>>>> atstuma 7 skirtingais auto kurie tarkim CO2 ismeta 100g/km? >>>>>> >>>>>> Taip, kad sitas mokestis realiai niekaip nesusijes su tarsa. >>>>>> Jei nori priristi prie tarsos, tai reik didinti akciza ir bus 100% >>>>>> teisinga. >>>>>> Sakys, kad sunku akciza didinti, nes visi pylsis Latvijoj ar >>>>>> Lenkijoj, tai gal tada reik tartis, kad visa Europa didintu, juk ir >>>>>> oras Lietuvoj ateina is kitu saliu, tai cia ne vienos salies >>>>>> problema. >>>>>> >>>>>> On 7/30/19 10:02 AM, Lawrence Jamieson wrote: >>>>>>> Mano supratimu tai visas tas automobilių apmokestinimas yra totali >>>>>>> beleberda iš sveiko proto pusės. >>>>>>> >>>>>>> CO2 išsiskiria degant kurui. Nu tai ir apmokestink tuo taršos >>>>>>> mokesčiu kurą. Mokestis proporcingai bus užkrautas pagal teršimo >>>>>>> lygį: mažai teršiantys kuro pirks mažai ir mokesčio mokės mažiau, >>>>>>> antrieji kuro pils daug, atintinkamai ir mokesčio sumokės daug. >>>>>>> >>>>>>> Juolab kuro apmokestinimo sistema atidirbta ir kuo puikiausiai >>>>>>> veikia, tad papildomos administravimo išlaidos praktiškai nulinės. >>>>>>> >>>>>>> Dabar gi bus diegiama visiškai nauja apmokestinimo sistema, kurios >>>>>>> diegimas ir administravimas kainuos, negana to toks apmokestinimas >>>>>>> visiškai neobjektyvus: tūlas lietuvis, per metus prideginantis 650 >>>>>>> kg CO2, bus apmokestinamas smarkiau, nei per metus prideginantis >>>>>>> 6500 kg... >>>>>>> >>>>> >>> >