Nu kodel, teoriskai kaip ir ok. Suodziai tai nesudegusi anglis, filtre ja sugaudo, uzkaitina ir sukurena. Kietu daleliu ismetimas tuo paciu mazeja. O CO2 ismetimas dideja, nes regeneracijoms butina papildomai kurenti saliarka. "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:qho13h$nb7$1@trimpas.omnitel.net... >O apie dyzelius tai is viso patylesiu su savo filtrais chujiltrais. Cia tas >pats kas ant glushako uzdet gandona ir apsimest, kad netersia (iki kol >sprogsta). > > > On 2019.07.30 02:52, Rrr wrote: >> Kosmosas cia. >> >> Esme tame, kad kadangi gamintojai spaudziami - gamintojui nelieka kito >> kelio kaip apipisineti ir chimicinti. >> >> Per paskutinius 20 metu benzininiai varikliai galima sakyt nepatobulejo. >> O ir tu, patobulejo pagrinde tik kompiuterine dalis (ECU). Dabar >> gamintojai jau neturi kur suktis, didina kompresija (dideja >> efektyvumas), deda i mazalitrazius turbo (irgi efektyvumas), lengvina >> variklio dalis (minimaliai mazesnes sanaudos), krito net iki tokio >> lygio, kad uzgesineja varikli ant kiekvienos sankryzos, bet visa tai >> juokas ir stipriai realaus tersimo nesumazina normaliomis salygomis. Del >> kosminiu reikalavimu, dabar lieka tik diegti i ECU programas, kurios ale >> testu metu siek tiek pakoreguoja darba i blogaja puse, kad atitiktu >> reikalavimus (bet ir ta jau pariso). Realiomis salygomis, ar dabartine, >> ar 20 metu senumo (su katalizatorium ir su padoresniu ECU), tai realiai >> skirtumas bus beveik nepastebimas (tokio pat svorio, litrazo ir pan.). >> >> Tik esme tame, kad pralosia cia visi, nes viskas kas pamineta auksciau - >> stipriai mazina variklio tarnavimo laika. Ir kas uz tai mokes? O gi tu >> ir as. Gamintojui irgi ne pyragai, bet jie neturi kitos iseities ir as >> jus surpantu, juk reikia kazkaip suktis. >> >> 14.7 yr 14.7. >> >> >> On 2019.07.29 21:21, Lapinas wrote: >>> Biškiuką susimėčiau, gal galite paaiškint? >>> >>> Turim kurą, kurio deginimo rezultatas: CO2 ir H2O. >>> >>> Sudeginam tą patį jo kiekį variklyje, kaip gali 2 kartus skirtis CO2 >>> kiekis? >>> >>> Sakyčiau kai analogiškas automobilis suvartoja kuro 2 kart mažiau, bet >>> kuro suvartojimas skiriasi nežymiai, o CO2 dvigubai, nu nesuprantu KAIP? >>> >>> Realiai, kaip suprantu, turi būti deginimo efektyvumas dvigubas, bet >>> kodėl deklaruojamo kuro sąnaudos beveik identiškos? >>> >>> Deklaruoju: mano E400CDI CO2 yra 247, kaina ~80 metams, beveik pochuj, >>> tikrai dėl to mašinos nekeisiu, draudimo fliuktuacija yra šiose ribose. >>> >>> Į asmeniškumus atsakysiu po savaitės - varau į Suomiją ralio žiūrėt. >> >