O apie dyzelius tai is viso patylesiu su savo filtrais chujiltrais. Cia tas pats kas ant glushako uzdet gandona ir apsimest, kad netersia (iki kol sprogsta). On 2019.07.30 02:52, Rrr wrote: > Kosmosas cia. > > Esme tame, kad kadangi gamintojai spaudziami - gamintojui nelieka kito > kelio kaip apipisineti ir chimicinti. > > Per paskutinius 20 metu benzininiai varikliai galima sakyt nepatobulejo. > O ir tu, patobulejo pagrinde tik kompiuterine dalis (ECU). Dabar > gamintojai jau neturi kur suktis, didina kompresija (dideja > efektyvumas), deda i mazalitrazius turbo (irgi efektyvumas), lengvina > variklio dalis (minimaliai mazesnes sanaudos), krito net iki tokio > lygio, kad uzgesineja varikli ant kiekvienos sankryzos, bet visa tai > juokas ir stipriai realaus tersimo nesumazina normaliomis salygomis. Del > kosminiu reikalavimu, dabar lieka tik diegti i ECU programas, kurios ale > testu metu siek tiek pakoreguoja darba i blogaja puse, kad atitiktu > reikalavimus (bet ir ta jau pariso). Realiomis salygomis, ar dabartine, > ar 20 metu senumo (su katalizatorium ir su padoresniu ECU), tai realiai > skirtumas bus beveik nepastebimas (tokio pat svorio, litrazo ir pan.). > > Tik esme tame, kad pralosia cia visi, nes viskas kas pamineta auksciau - > stipriai mazina variklio tarnavimo laika. Ir kas uz tai mokes? O gi tu > ir as. Gamintojui irgi ne pyragai, bet jie neturi kitos iseities ir as > jus surpantu, juk reikia kazkaip suktis. > > 14.7 yr 14.7. > > > On 2019.07.29 21:21, Lapinas wrote: >> Biškiuką susimėčiau, gal galite paaiškint? >> >> Turim kurą, kurio deginimo rezultatas: CO2 ir H2O. >> >> Sudeginam tą patį jo kiekį variklyje, kaip gali 2 kartus skirtis CO2 >> kiekis? >> >> Sakyčiau kai analogiškas automobilis suvartoja kuro 2 kart mažiau, bet >> kuro suvartojimas skiriasi nežymiai, o CO2 dvigubai, nu nesuprantu KAIP? >> >> Realiai, kaip suprantu, turi būti deginimo efektyvumas dvigubas, bet >> kodėl deklaruojamo kuro sąnaudos beveik identiškos? >> >> Deklaruoju: mano E400CDI CO2 yra 247, kaina ~80 metams, beveik pochuj, >> tikrai dėl to mašinos nekeisiu, draudimo fliuktuacija yra šiose ribose. >> >> Į asmeniškumus atsakysiu po savaitės - varau į Suomiją ralio žiūrėt. >