Pabandysiu paziuret is kitos puses, jei gerai pamenu. Pirmiausia lempas sukineti draudzia vidaus taisykles. To turetu uztekti, kad to nedarantis darbuotojas jau ne pideras. Tiksliai nezinau kuriuo momentu, bet lempu patikros irenginio duomenys automatiskai irasomi į duomenu baze - skaiciukai patikros lape pildomi ne ranka. Ar jie irasomi automatu, ar fiksuojamas matavimo procesas, ar tik kai darbuotojas paspaudzia knopke - nezinau, bet pilnai tiketina, kad pareguliavimo faktas uzfiksuojamas. Ir tada darbuotojui dar maziau noro ta daryti. Galite pereiti prie platesnės savokos, kad valdžia pyderai, bet ir vėl nesigauna. Nes kaip sako musu kraste "gera širdelė - plika subinėlė". Ypač ši taisyklė pradėjo psitvirtinti, kai atsirado išmetamųjų dujų matavimas prie aukštų apsukų. TA atliekančios įmonės ir draudikai užsipiso mokėti už nedideliu nukrypimus (įskaitant ir tuos, kur "tu ką, pideras, negi nepraleisi"). Ir teismai pasisakė ne vieną kartą, kur bendru atveju kalbama taip - jeigu paslauga suteikta nors truputi nukrypstant nuo standartų, iškilus ginčui dėl jos kokybės, įrodinėjimo pareiga pereina paslaugios teikėjui. Ir užsipisę mokėti už užsigazavusius dyzelius (reali byla - nepamenu kaip zargoniskai vadinasi tas atvejis, kai dyzelis ne tik kad neuzgesta isjungus varikli, bet eina iki makslimalkes kol nesudega) TA atlikejai isivede tvarka kaip prie slubo vokiecio - maksimaliai viskas pagal instrukcija. Konkreciu atveju - jei lempa sviecia i lubas todel, kad pavyzdziui ji buvo apgadinta autoivykio metu ir nekeista nauja, o tik prilituotos "ausys" ir ja pabandzius sukinet visa konstrukcija is sudo ir pagaliuku pareina pizdon - uz tai moka TA stotis. Tikrai pidarai, kad jie nenori to daryti? On 2021-01-21 17:22, GD wrote: > Praleist nieks nesiūlo, įkišt atsuktuvą ir pasukt porą apsisukimų. Laiko atima panašiai, kiek ir DT įrašyt. > Aišku jei atėjo budulis, pradeda prava kačiat' ir mojuot taisyklėmis, tai tokiam negaila dar ir stabdžių diskus susidėvėjusius įrašyt ir per didelį dūmingumą. >