Perfrazuojant sail - žmogus žmogui pydaras. On 2021-01-22 08:27, Linas Petkevičius wrote: > P.S. Kol bendravau su ex kolega, prisiminiau dar viena atveji. TA ir jos > darbuotojas tampesi po teismu del keliu simtu euru,nes savininko nuomone > jo karutis (kazkoks kibirinis prancuzas) po technines apziuros sugedo, > nes matuojant duminguma mestras atsiliepe telefonu ir todel galbut > neprofesionaliai suteike paslaugas. Pusantro meto bylinejimosi, penki > teismo posedziai, nors ir sekmingai, bet visgi... O po to pas ta pati > specialista ateina su prasymu - "Gal galite cia truputi zmoniskiau > paziureti?". EIKTUNX!!! - visiskai adekvatus atsakymas, nors ir ne pagal > ISO. > > On 2021-01-22 08:19, Linas Petkevičius wrote: >> Info is pirmu ranku. Sviesas gali reguliuoti, bet neprivalo. Yra >> zvaigzduciu. Nereguliuoja, jeigu mato, kad visai kosmosas arba yra >> trukumu. Jei matosi, kad lempa suluzusi arba kiti akivaizdus defektai >> - pavyzdziui atvirksciai ideta lempute. Taip pat nereguliuoja, jei >> naujesnese masinose tai jau pisliava, konkreciai parode ant mano >> karucio - jeigu reiktu reguliuoti, prieiti prie tos rankeneles >> visiskas briedas. Ka galvojo gamintojas padarydamas rankenele tokioje >> vietoje, kur ne kiekvienas rajono ginekologas prieis - hz. Dar faktas >> siai dienai - aparatai pareguliuoti trupuciuka kliento naudai (nezino >> kiek, dare priziurinti kontora), bet paklaidos ribose. Nes pagal >> metodika turi matuoti sedint automobilyje vairuotojui, o dabar jis >> nedalyvauja. Ir taip - zmogiskasis faktorius bei laiko turejimas. Del >> fiksavimo DB - irasinejamas visas procesas, bet duombazeje kaip kazkas >> rase - tik paspaudus enter. >> >> On 2021-01-21 21:56, GD wrote: >>> Neprivalo, bet galėjo ta tema ką nors pasakyti bent, jeigu žmogus. >>>