Aš nežinau, parašiau kad taip spėju. Ko taip užkliuvo jis man - gal todėl, kad dažniau būnu ten nei daugelis ir pastebiu. Jei varyčiau kartą per du metus - tikriausiai net neatkreipčiau dėmesio. Kokie dar būtų jo motyvai elgtis kaip pydarasui? Imho finansiniai arba nuoskaudos. Didžioji dalis kontrolierių dirba ir elgiasi normaliai. "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message news:rujj4v$mav$1@news.omnitel.net... > Kontrole - taip, bet is to padarytos isvados labiau panasu i grazulio > nora visur piderus matyt. > > On 2021-01-24 12:00, GD wrote: >> Kurioj vietoj? >> Gal pasakysi, kad jie patys ten nekontroliuojami? >> >> "tranzoo" <tranzoo@gmaila.kom> wrote in message news:rujfse$iis$1@news.omnitel.net... >>> cia gera samokslo teorija suraitei! >>> >>> p.s. tam kad nebut ispistam pyderu - nuvarai masina i servisa - ir >>> pasiemi su TA. >>> >>> On 1/24/2021 10:02, GD wrote: >>>> p.s. Kodėl jis taip daro - tiksliai nežinau. Spėju, kad bendroj patikrų praktikoj yra susiformavęs kažkoks procentas netvarkingų mašinų, ir jei praleidi per daug kibirų nesuradęs trūkumų - jau įtartina, yra gi pas juos ten kažkokia vidaus kontrolė. Duomenys apie kiekvieno kontrolieriaus tikrintas mašinas eina į DB, yra kažkokia statistika, ir jei kontrolierius kažkiek srauto praleidinėja už kyšius, jam būtina praspirt nesusigaudančius botanikus, kad pagerint savo statistiką. O pyderas matomai turi gerą abarotą lievako ir stengiasi išnaudot kiekvieną progą. >>> >