jei tvarkinga, oro filtras neturi jokios itakos. bandziau "Lapinas" <vkh710@gmail.com> wrote in message news:run1m8$ae5$1@news.i-klubas.lt... > :) > > Tai tada sąnaudos bus ne 9l\100km > > V8 4 litrai aftamatas, realiai greit važinėjant nelabai tos apsukos kyla > virš 1800 rpm. > Dvejos kelnės, du katuliai, du bakeliai... Yra kur susikaupt suodžiams. > > Beje, turiu grieką ant dūšios: kadais švogerio busą reikėjo pravaryt per > TA, iš pirmo karto nepraėjo dūmingumas, tai ne tik prapūčiau, bet ir oro > filtrą eidamas išėmiau. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:rumojm$iev$1@news.omnitel.net... >> tai reikia pastoviai važinėt normalEJ :) >> >> On 2021-01-25 17:01, Lapinas wrote: >>> Reikia pavaikyt. Pas man išmetime dachuja prisikaupia, pravaikai ir >>> ramu. Paskutiny kartą "įpūtė" 0,05. >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:rumft4$72e$1@news.omnitel.net... >>>> nei karto nieko specialiai nevaikiau, praėjo ir trabiai su puse >>>> milijono ant odometro. >>>> Kvaila varyt kai žinai, kad gaidys, bet galvoji praslys >>>> >>>> On 2021-01-25 13:38, GD wrote: >>>>> Kad čia ne pakartotinė apžiūra, o trys matavimai vienos patikros metu. >>>>> Nelabai suprantu, kas tam ieškovui negerai, bet varyt į TA >>>>> nepravaikytą dyzelį yra kvaila. >>>>> >>>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message >>>>> news:rum9gf$u7l$1@news.omnitel.net... >>>>>> Uztenka ir vieno matavimo, jeigu jis kazkiek procentu mazesnis uz >>>>>> reikalaujama. Konkreciu atveju (turejau omenyje pakartotina >>>>>> tikrinima) >>>>>> buvo taip: >>>>>> >>>>>> Byloje nustatyta, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija prie >>>>>> Susisiekimo ministerijos 2014-10-24 rašte konstatavo, kad ieškovo >>>>>> transporto priemonės dyzelinio variklio išmetamųjų dujų (dūmingumo) >>>>>> tikrinimas buvo atliktas laikantis Techninių reikalavimų 2 priedo, >>>>>> 8.2.2.2 punkte nurodytos tikrinimo tvarkos. Lietuvos techninės >>>>>> apžiūros >>>>>> įmonių asociacija „Transeksta“ 2015-10-15 rašte nurodė, kad matavimų >>>>>> prietaisų duomenys kaupiami gamintojo atstovo įdiegtoje programoje, >>>>>> duomenų perdavimas iš kurios į centralizuotą techninę apžiūros >>>>>> duomenų >>>>>> bazę vyksta saugiu būdu, ir duomenų saugumas užtikrinamas įdiegtu >>>>>> sertifikatu, prisijungimo vardu bei slaptažodžiu, o 2015-09-29 rašte >>>>>> patvirtino, jog į centralizuotą techninės apžiūros duomenų bazę >>>>>> ieškovo >>>>>> transporto priemonės stabdžių, išmetimo ir šviesų matavimų duomenys >>>>>> buvo >>>>>> atsiųsti automatiniu būdu iš valdymo programos ir matavimų duomenys >>>>>> nebuvo taisyti. Matavimų prietaisų gamintojo atstovas UAB >>>>>> „Baltechnika“ >>>>>> savo rašte nurodė, kad pirmojo dūmingumo matavimo ciklo metu variklis >>>>>> buvo pagreitintas per 3,06 sek., o antrojo ir trečiojo ciklo metu >>>>>> variklio sūkiai neužfiksuoti. Iš programos (MDO-2 OON su PC) >>>>>> naudojimo >>>>>> instrukcijos matyti, kad tik tada, kai ekrane pasirodo užrašas >>>>>> „spausti >>>>>> akseleratorių“, galima pradėti antrąjį ir trečiąjį matavimą. Pradėjus >>>>>> antrąjį ir trečiąjį matavimą fiksuojami automobilio variklio sūkiai. >>>>>> Byloje nėra duomenų, kad programa buvo sugadinta, neveiktų sūkių >>>>>> daviklis. Priešingai, atliekant pirmąjį matavimą buvo užfiksuoti tiek >>>>>> tuščios, tiek maksimalios eigos sūkiai, todėl akivaizdu, kad antrojo >>>>>> ir >>>>>> trečiojo ciklo matavimo ciklo metu automobilio variklis nedirbo. Taip >>>>>> patvirtina ir išmetamųjų dujų dūmingumo matavimo liudijimo duomenys – >>>>>> k-reikšmės staigus sumažėjimas: 1 ciklo metu dūmingumas – 8,57 m-1, >>>>>> antrojo – 5,15 m-1, trečiojo – 1,10 m-1 (pastaba – leistina reikšmė >>>>>> 3,00 >>>>>> m-1). Minėti žymūs dūmingumo skirtumai parodo, kad prietaisas antrojo >>>>>> ir >>>>>> trečiojo ciklo metu išmatavo liekamąjį dūmingumo automobilio išmetimo >>>>>> vamzdyje. Esant prieš tai minėtoms aplinkybėms, negalima daryti >>>>>> išvados, >>>>>> kad privalomos techninės apžiūros metu naudoti matavimo prietaisai ar >>>>>> jų >>>>>> pagalba ieškovo automobilio techninę apžiūrą atlikusio kontrolieriaus >>>>>> veiksmai lėmė ieškovo transporto priemonės būklės pablogėjimą. >>>>>> >>>>>> On 2021-01-25 13:11, GD wrote: >>>>>>> >>>>>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message >>>>>>> news:rum87b$sgi$1@news.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> Pala pala, pirm buvo, kad atsiliepė kontrolierius testo metu ir >>>>>>>>> tipo suvėlė kažką. Dabar jau tas pats kontrolierius du kartus >>>>>>>>> tikrino ar du kartus suvėlė? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Nagrinejausi ne sioje byloje - su ja dirbo mano kolega. Prancuzo >>>>>>>> atveju >>>>>>>> buten taip ir buvo - variklis susipiso (kliento nuomone) antro >>>>>>>> patikrinimo metu, kuri dare tas pats specialistas. >>>>>>> >>>>>>> Pakartotinės apžiūros metu ar antro gazo paspaudimo metu? Na testas >>>>>>> susideda iš kelių matavimų, traukiamas vidurkis. >>>>>> > >>>> >>