On 2021-01-26 12:35, Dainiushas wrote: > tai jei ty koks DPF išpjautas tai iš karto kalnas klaidų bus Jei tūpai - taip, bet prieš kiekvieną priemonę yra ir hackų (nebent aišku įsivaizduot kad visas pasaulis dirba tokiam lygyje https://youtu.be/msX4oAXpvUE - tada jo, neįveikiamos priemonės). Tam pačiam DPF'ui gali vietoj išpjautų sensorių pakabint simuliatorių. Long-term jis neveiktų, bet trumpalaikiam variantui (praeit technikinę) pilnai sueitų, o per kelias minutes dėl feedback loop kompas dar neapsižliumbs (kitaip ir realiam gyvenime būtų daug klaidų lygioj vietoj). Pradėsi signint modulius - pradės pilnus su signatūrom klonint iš EEPROM/MCU (nu kad ir randominis vidosikas: https://www.youtube.com/watch?v=bwTsFWj2OKA - aš ir pats volgai kažkada perkėlinėjau procą ir mcu :D ) aišku nuo to kažkiek apsaugo visko mirtinas užpylimas epoksidke, bet vėlgi savi niuansai. Žodžiu, jei įsivaizduot, kad sukišai OBD fiškę, kompas sako "visi moduliai originalūs, komunikacijos kanalai su tinkamom signatūrom" ir tuo tikėt 100% - tai daug kur loxu paliksi. Deja, to neužtenka - pakanka pažiūrėt, kiek dabar su tuo EURO6 tikrinimu triukšmo gaunas (nors ir veikia, bet žmonėms daug konfūzo dėl to), kiek false positive, o dar ir kiek visokių laužtų (gudriau nei vien varžas vietoj airbago sudėjus) prisideda...