Aha, jo. Taip, pritariu. Pzdc nesuprantu kodėl pinigais pasiūlo niekingą sumą, kurios net susitvarkyti pas garažinius neužtektų. Pasirenki remontą servise, tai kaip minimus 3 kart didesnė sąskaita būna negu pasiūlo išmoką. Jiem gi patiem kainuoja tos didesnės išmokos, paskui verkia, kad dirba į nuostolį. "Ignas" <ignas@neturiupasto.lt> wrote in message news:rumcff$2mq$1@news.omnitel.net... > o prie ko cia nepasitikejimas klientu? cia gal labiau per didelis > pasitikejimas tuo, kuris exelines lenteles duoda? is patirties visi > pasiulymai cashu buna ~50-60% nuo realios samatos. sakyciau, tokiais > pasiulymais jie iesko tu, kurie paims piniga, o masinai nieko nedarys ar > minimaliai apeis plaktuku per skardas > > On 2021-01-25 13:51, Linas Petkevičius wrote: >> >> >> On 2021-01-25 13:47, Ignas wrote: >>> galima apie pirma varianta placiau? >> >> Su servisu sudaromos sutartys del tam tikru specifiniu remontu >> (pavyzdziui stiklai), kuriems draudikas gauna daug mazesnes nei rinkos >> kainas. Arba rajonuose - kur tai padeda isvengt susitarimo tarp savu. >> >> >>> antras tai toks pat briedas kaip ir apie draugelius servise. >>> >> >> Ne. Vienas draudikas kokia 20 metu naudojo mano tupai exceliu >> suprogramuota skaiciuokle, kuria remdamasis ir priimdavo sprendimus - nuo >> "moket daugiau iki tam tikros ribos jei paprasys ir pagris" iki "be >> teismo nemokesim". >