tai reikia pastoviai važinėt normalEJ :) On 2021-01-25 17:01, Lapinas wrote: > Reikia pavaikyt. Pas man išmetime dachuja prisikaupia, pravaikai ir > ramu. Paskutiny kartą "įpūtė" 0,05. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:rumft4$72e$1@news.omnitel.net... >> nei karto nieko specialiai nevaikiau, praėjo ir trabiai su puse >> milijono ant odometro. >> Kvaila varyt kai žinai, kad gaidys, bet galvoji praslys >> >> On 2021-01-25 13:38, GD wrote: >>> Kad čia ne pakartotinė apžiūra, o trys matavimai vienos patikros metu. >>> Nelabai suprantu, kas tam ieškovui negerai, bet varyt į TA >>> nepravaikytą dyzelį yra kvaila. >>> >>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message >>> news:rum9gf$u7l$1@news.omnitel.net... >>>> Uztenka ir vieno matavimo, jeigu jis kazkiek procentu mazesnis uz >>>> reikalaujama. Konkreciu atveju (turejau omenyje pakartotina tikrinima) >>>> buvo taip: >>>> >>>> Byloje nustatyta, kad Valstybinė kelių transporto inspekcija prie >>>> Susisiekimo ministerijos 2014-10-24 rašte konstatavo, kad ieškovo >>>> transporto priemonės dyzelinio variklio išmetamųjų dujų (dūmingumo) >>>> tikrinimas buvo atliktas laikantis Techninių reikalavimų 2 priedo, >>>> 8.2.2.2 punkte nurodytos tikrinimo tvarkos. Lietuvos techninės apžiūros >>>> įmonių asociacija „Transeksta“ 2015-10-15 rašte nurodė, kad matavimų >>>> prietaisų duomenys kaupiami gamintojo atstovo įdiegtoje programoje, >>>> duomenų perdavimas iš kurios į centralizuotą techninę apžiūros duomenų >>>> bazę vyksta saugiu būdu, ir duomenų saugumas užtikrinamas įdiegtu >>>> sertifikatu, prisijungimo vardu bei slaptažodžiu, o 2015-09-29 rašte >>>> patvirtino, jog į centralizuotą techninės apžiūros duomenų bazę ieškovo >>>> transporto priemonės stabdžių, išmetimo ir šviesų matavimų duomenys >>>> buvo >>>> atsiųsti automatiniu būdu iš valdymo programos ir matavimų duomenys >>>> nebuvo taisyti. Matavimų prietaisų gamintojo atstovas UAB „Baltechnika“ >>>> savo rašte nurodė, kad pirmojo dūmingumo matavimo ciklo metu variklis >>>> buvo pagreitintas per 3,06 sek., o antrojo ir trečiojo ciklo metu >>>> variklio sūkiai neužfiksuoti. Iš programos (MDO-2 OON su PC) naudojimo >>>> instrukcijos matyti, kad tik tada, kai ekrane pasirodo užrašas „spausti >>>> akseleratorių“, galima pradėti antrąjį ir trečiąjį matavimą. Pradėjus >>>> antrąjį ir trečiąjį matavimą fiksuojami automobilio variklio sūkiai. >>>> Byloje nėra duomenų, kad programa buvo sugadinta, neveiktų sūkių >>>> daviklis. Priešingai, atliekant pirmąjį matavimą buvo užfiksuoti tiek >>>> tuščios, tiek maksimalios eigos sūkiai, todėl akivaizdu, kad antrojo ir >>>> trečiojo ciklo matavimo ciklo metu automobilio variklis nedirbo. Taip >>>> patvirtina ir išmetamųjų dujų dūmingumo matavimo liudijimo duomenys – >>>> k-reikšmės staigus sumažėjimas: 1 ciklo metu dūmingumas – 8,57 m-1, >>>> antrojo – 5,15 m-1, trečiojo – 1,10 m-1 (pastaba – leistina reikšmė >>>> 3,00 >>>> m-1). Minėti žymūs dūmingumo skirtumai parodo, kad prietaisas >>>> antrojo ir >>>> trečiojo ciklo metu išmatavo liekamąjį dūmingumo automobilio išmetimo >>>> vamzdyje. Esant prieš tai minėtoms aplinkybėms, negalima daryti >>>> išvados, >>>> kad privalomos techninės apžiūros metu naudoti matavimo prietaisai >>>> ar jų >>>> pagalba ieškovo automobilio techninę apžiūrą atlikusio kontrolieriaus >>>> veiksmai lėmė ieškovo transporto priemonės būklės pablogėjimą. >>>> >>>> On 2021-01-25 13:11, GD wrote: >>>>> >>>>> "Linas Petkevičius" <linas@ONONlkiam.lt> wrote in message >>>>> news:rum87b$sgi$1@news.omnitel.net... >>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> Pala pala, pirm buvo, kad atsiliepė kontrolierius testo metu ir >>>>>>> tipo suvėlė kažką. Dabar jau tas pats kontrolierius du kartus >>>>>>> tikrino ar du kartus suvėlė? >>>>>> >>>>>> >>>>>> Nagrinejausi ne sioje byloje - su ja dirbo mano kolega. Prancuzo >>>>>> atveju >>>>>> buten taip ir buvo - variklis susipiso (kliento nuomone) antro >>>>>> patikrinimo metu, kuri dare tas pats specialistas. >>>>> >>>>> Pakartotinės apžiūros metu ar antro gazo paspaudimo metu? Na testas >>>>> susideda iš kelių matavimų, traukiamas vidurkis. >>>> > >>