pradėkim nuo Vakarų, tai skurdo kraštas kuriame tiurkai, mongolų gentys kraustydavosi į rusiją, dabar po truputi grįžta atgal. Mitas, kad jos visos panašios yra bukas. Gal smegenys vaikystėj buvo užkalkėjusios, bet Dabar man kinietės visos tokios skirtingos ir indvidualios, kad net ..Tibetas manęs, kaip ir varnos, niekiek nesužavėjo. Purvinas, neišsilavinęs ir labai jau nedvasingas. Moterys kuom tai panašios į Tuniso arabes. Nesuprasi kame reikalas, mokančios puikiai rusų kalbą ir vežančios visą namų ūkį ant savo liaunų ir galingų petukų. Vyrai tinginiauja ir geria, bet ir dirba, kai atsiranda prasmė ir motyvacija, kaip taisyklė industriniuose Rytuose arba valstybiniuoe keliuose. Apie budizmą jie tik gūžčioja pečiais. Tipo, ką jūs čia pamatėte. Kažas panašaus yra Vidurio Lietuvos provincijoje. Lasos vienuolynas stulbina gigantiškumu, bet žmonės tai prisiėmę semitinės (islamiškos) kultūros erzinančiai iškišinėja visokius gadget. Šlykštu toliau į rytus. Labai nuostabi, šalta, ir raminanti Syčuanio gamta suformavo ir kinių moteriškių tipą. Kokios ten kinietės, visokių tei uigūrų, oiratų ir biesai žino kokių genčių derininiai. Bet gamta padaro tai, kad jie pamilsta savo tėvynę. Iš ten ir pagrindniai terrorizmo pliūpsniai ir moterys yra labai gražios ir užsispyrusios. O mažos mergaičiukės kikendamos stebėdavo mane baltąjį, kaip kokį vabzdį. Ypač neišlaikydavo vidinio juoko, kai išsitraukdavau šaukštą/šakutę, tai joms būdavo visas cirkas. Sexas pas Syčuanietes yra, kaip reikalingas gyvenime dalykas, kurio niekaip ne sacralizuoja ir ne demonizuoja. Vienu žodžiu tipiškas klajoklinis. Sveikas ir paatogus. Šaansi provincijoje, faktiškai Kinijos civilizacijos lopšyje, klęsti islamas (kaip rezistencija prieš skurdą) pas chanus. Pvz Xi'anyje, senojoje sostinės vietoje, yra chanų musulmonų citadėlė. Tik kur kas normalesni santykiai nei arabiškose medinose. Ir apskritai - visi civilzaciniai reiškiniai pas kinus yra kažkokie normalesni. Ten jau žinoma yra tikros chanės (didžiausia majority Kinijoje). Chanės pasižymi, nepasakyčiau kad kaip rusės, bet panašumų yra. Kietos, valdingos ir, jautrios ir paklusnios kai jaunutės. Ir labai geraširdės (kiek neliečia piniginių interesų. Į žmogų (ir vyrą) jos žiūri, kaip krankt į katinuką. Priima ir žavisi toks koks jis yra. Tikra brangenybė šeimoje yra chanė moteris. Beje chanės puikia vairuoja, tik tarp jų surasi anglų kalbą moančių ir šiaip, praktiškos ir žiūrinčios į gyvenimą labai realiai. Elitinės chanės yra šlykščios ir pasipūtusios, kuom tai panašios į Lietuvos biurokrates. Bet niekas jų arogancijų ir fanaberijų nekreipia dėmesio, nes ir patys chanai yra geraširdžiai ir nelendantys į dūšią kitiems. Chanai yra darbštūs, todėl chanės nėra piktos ir užguitos. Visa chanių teritorija (nuo Xi'anio iki Kaifengo) yra nusėta sovieto/jankiška nuobodybe, todėl jos yra bukokos patiklios ir labai jau nekūrybingos. Jos mielai padės ir pagelbės, bet į sexulinius reikalus pažiūrės grynai kaip valstybininkės ir biurokratizuotai, - ar galima ar reikia ar yra tam būtinybė. Apskritai lupti kažkokią "simbolinę" naudą ir "simbolinę" valdžią iš sexo visoje Kinijoje yra kvaila. Visas Kinijos socialinis piešinys yra suskaldytas į dvi dalis (po truputi iš Rytų slenkantis gerbūvis ir po truputi tirpstantis Vakarų skurdas. Todėl Rytinės chanė, tai maždaug ties Kofucijaus tėvyne yra kitokios. Labiau europietiškai įvaldžiusios civilzacinius įrankius ir labaiu įgūdusiai manipuliuojančios šiuolaikine ženklodara. Todėl ir sexulainiai santykiai yra kitokie: utiliratiškesni bet labiau rafinuoti. Lova, žvakės, minkštumas aplink žaidmo aikštelę - atsiranda tokie atributai, kurie šiaip nelabai kotiruojami kinių. Aišku Beijingas - sostinė ir sostinėje yra visas spektras ir bardakas tiek mentalitete tiek socialiai. Kažkokią formulę pateikti neįmanoma, nes yra ir tibetiečių ir mandžū ir žuongų ir šanchai ir kitų kultūrų. Europa ten įtakos neturi. Bet štai amerika yra faktiškai jau atėjusi su visu savo svoriu. Diversity in around. Šanchajus.. Bus daugiau. Dabar greit 3 PM ir turiu išdalint anketas, po pietų geriausi rezultatai. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16732