..net nežinau kam dabar priklauso Būtingės terminalas - lenkams /orlen ar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai- man rods kad pastarajai; žinau tik, kad postpanamax tipo tanklaiviai už švartavimasi prie Būtingės plūduro uosto rinkliavų nemoka; net locmanai yra tikrai ne vietiniai - man rods danai. Kalband apie giliavandenį uostą - na tai dar tolimos ateities planai, bet kiek skaičiau bus stengiamasi pritraukti ir privačių invetuotojų lėšas. kalbant apie Klaipėdos uosto efektyvmą efektyvumą - tai dižiausias pajamas iš lavių rinklaivų neša tokios sąlyginai mažos bendrovės kaip Birių krovinių terminalas - kraunantis pagrinde baltarusiškas trąšas ir Klaipėdos koneinerių terminalas - pagrinde kraunantis konteinerius, bet tikrai nesnAudžiantis perkrauti generalinius krovinius ir pan. KLASCO apkrauta tik vėlgi trąšų terminalas, kai šimtai metrų giliavandenių krantinių stovi tuščios. Gerai savo krantines išnaudoja ir BEGA. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19732