Iki Amnesty Čilėje, Argentinoje ir kt. lotynuose žmogaus teises gynė tik katalikų bažnyčia. Su "čikagos berniukų laisva rinka" priviso "visuomenės performuotojų" , kurie prisidengę "žmogaus teisėmis" tik skaldė visuomenę, nes jie neginė pamatinių žmogaus teisių į darbą, būstą, maistą, kurios taip pat yra ginamos JT kaip ir laisvė į tikėjimą, bet dėmesį telkė į tarptautinių korporacijų interesus. Faktas tas, kad "Laisvos rinkos", O tiksliau nereguliuojamo laukinio kapitalizmo apologetų "suplanuotas skurdas" nusinešė kur kas daugiau gyvybių negu kulkos. Ginčai, araplamai ar "žmogaus teisės" gali būti svarstomos atskirai nuo politikos ir ekonomikos, būdingi ne tik trečiojo pasaulio šalims. bet ir Europai. Šis klausimas visada iškyla kai tik kuri nors šalis imasi prievartos, kaip politinio ginklo. NĖRA HUMANIŠKŲ BŪDŲ VALDYTI ŽMONES PRIEŠ JŲ VALIĄ. O "Čikagos berniukai" ir co kaip tik tai ir buvo pasiryžę padaryti. Apiplėšimas - nesvarbu ar būtų atimama žemė, ar prievarta keičiamas gyvenimo būdas, - negali įvykti nepanaudojus jėgos ar bent jau įtikinamų grasinimų jos griebtis : kaip tik todėl vagys ne tik nešioja ginklus, bet juos dažnai ir panaudoja. Tai skatina iškelti kur kas svarbesnį klausimą, kurio dauguma iškelti neišdrįsta, bet Britanija ir Graikija jau kelia - AR NEOLIBERALIZMAS YRA SMURTINĖ IDEOLOGIJA IŠ PRIGIMTIES IR AR JO TIKSLAI KAIP NORS NEREIKALAUJA ŠIO ŽMOGAUS TEISIŲ SUVARŽYMŲ, LYDYMO BRUTALAUS POLITINIO VALYMO CIKLO Kinijos pavyzdžiu? S -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19732