Kolegos, Žmogaus psichika yra nepaprastai įdomus dalykas. Tarp kitų dalykų ji atlieka ir svarbią gynybos funkciją, kurios užduotis - pateisinti/apginti kiekvieno mūsų mintis ir veiksmus prieš mūsų pačių sąžinę. Kitaip sakant, palaikyti psichiką tam tikroje komforto zonoje, kurioje mes sau labai patinkam, nes atrodom labai protingi ir nuostabūs. Šiam tikslui pasiekti psichika nesąmoningai (t.y. automatiškai) pasitelkia krūvą gynybos mechanizmų, tarp kurių yra ir tokie visiems gerai pažįstami mechanizmai kaip neigimas, (realybės) iškraipymas, racionalizacija bei intelektualizacija (kam įdomu, paaiškinimai yra kad ir čia: http://en.wikipedia.org/wiki/Defensiveness#Categorization_of_Defense_Mechanisms). Siekdami įrodyti, kad alaus ir vyno aromatas bei skonis yra iš piršto laužti dalykai, kai kurie iš jūsų nesąmoningai (!) tapote nuosavo gynybiškumo aukomis. Pasitelkdami neigimą, faktų iškraipymą bei išvedžiojimus (t.y. racionalizaciją bei intelektualizaciją) jūs, patys to nesuvokdami, siekėte sumenkinti ir galiausiai paslėpti realybę, kuri jus baugina savo nepažinta įvairove. Labai svarbu tą suprasti ir rasti jėgų sau pačiam tą pripažinti, nes tai - vienintelis kelias į sąmoningumą. Realybėje, tiek vynas, tiek alus jusline prasme yra labai spalvingi. Žinoma, kuo vynas labiau skiestas vandeniu, tuo sunkiau apčiuopti individualybę (o nuo tam tikros ribos - neįmanoma), tačiau čia jau ne vyno, o gamintojo problema. Taip pat ir pirkėjo, kuris tokį vyną kažkodėl perka. Apie alų nesiplėsiu, nes geri žmonės jau išsiplėtė prieš mane (būtinai paskaitykite!): http://www.vynozurnalas.lt/index.php?&page=472 pagarbiai, Linas Vaitulevičius Vyno klubas / Vyno žurnalas