cia eilinis vario kabelis, pavadintas "bedeguoniu" , ivilktas i grazia/spalvota izolecija ir su nupiestom rodiklytem (kad elektronai nepasiklystu ir zinotu kokia kryptim judeti)... na ir aisku kaina bent keli tukstanciai uz pora metru, beigi geras marketingas "kaip parduoti daigta n+n kartu brangiau zmonem nemokatiems fizikos" "Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message news:h6g5ba$61m$1@trimpas.omnitel.net... > zhvaigzhdzhiu metalas, tai chia tas kuris wrath-amono gyvatzhmogius ishsiunchia i kita dimencija, ar ash kazhka maishau?:) > "Zose" <Nera@jokio.lt> wrote in message news:h6g26d$1dt$1@trimpas.omnitel.net... > > koks dar isprusimas ir t.t., jei zemiau nuo auksciau neskiriam? kliedesiai > > kazkokie, maziau vyno ragaut reikia. buvo omnitel.audio tokiu paciu filosofu > > apie zvaigzdziu metalo laidus > > > > "CinCas" <pssst_trinti_@xxx.lt> wrote in message > > news:h6f537$eqf$1@trimpas.omnitel.net... > >> pilnai sutinku. > >> > >> taip pat norečiau pridurti, kad daugelis žmonių skonių receptorių yra > >> nustekenti ir paprasčiausiai nesugeba atskirti elementariausių skoniu, > >> nekalbant apie poskonius, subtilius aromatus ir panašiai. taip pat > >> daugelis žmonių tiesiog patenkinti, nedidele įvairovę atpažystamų, mėgiamų > >> skonių, o visi kiti nauji aromatai, kombinacijos, maistai laikomi snobų > >> išmislu.... > >> > >> dar viena medalio pusė, kaip kai kurie minėjau žemiau, yra tiesiog > >> neišprusimas, nihilizmas, atseit visi šitie degustatoriai yra pinigų > >> vergai ir "skalauja smegenis", kad "užkaltų kapeikas", "marketingo vergai" > >> ir pan. iliuzijos..... manau tokie žmonės tiesiog nenori gilintis į kai > >> kurias sferas tiek, kad atrastų kažko naujo ir sau nepatirto.... > >> > >> > >> > >> "Chikipiki" <chikipiki________@tut.by> wrote in message > >> news:h6bjpa$8cs$1@trimpas.omnitel.net... > >>> Kolegos, > >>> > >>> Žmogaus psichika yra nepaprastai įdomus dalykas. Tarp kitų dalykų ji > >>> atlieka ir svarbią gynybos funkciją, kurios užduotis - pateisinti/apginti > >>> kiekvieno mūsų mintis ir veiksmus prieš mūsų pačių sąžinę. Kitaip sakant, > >>> palaikyti psichiką tam tikroje komforto zonoje, kurioje mes sau labai > >>> patinkam, nes atrodom labai protingi ir nuostabūs. > >>> > >>> Šiam tikslui pasiekti psichika nesąmoningai (t.y. automatiškai) > >>> pasitelkia krūvą gynybos mechanizmų, tarp kurių yra ir tokie visiems > >>> gerai pažįstami mechanizmai kaip neigimas, (realybės) iškraipymas, > >>> racionalizacija bei intelektualizacija (kam įdomu, paaiškinimai yra kad > >>> ir čia: > >>> http://en.wikipedia.org/wiki/Defensiveness#Categorization_of_Defense_Mechanisms). > >>> > >>> Siekdami įrodyti, kad alaus ir vyno aromatas bei skonis yra iš piršto > >>> laužti dalykai, kai kurie iš jūsų nesąmoningai (!) tapote nuosavo > >>> gynybiškumo aukomis. Pasitelkdami neigimą, faktų iškraipymą bei > >>> išvedžiojimus (t.y. racionalizaciją bei intelektualizaciją) jūs, patys to > >>> nesuvokdami, siekėte sumenkinti ir galiausiai paslėpti realybę, kuri jus > >>> baugina savo nepažinta įvairove. Labai svarbu tą suprasti ir rasti jėgų > >>> sau pačiam tą pripažinti, nes tai - vienintelis kelias į sąmoningumą. > >>> > >>> Realybėje, tiek vynas, tiek alus jusline prasme yra labai spalvingi. > >>> Žinoma, kuo vynas labiau skiestas vandeniu, tuo sunkiau apčiuopti > >>> individualybę (o nuo tam tikros ribos - neįmanoma), tačiau čia jau ne > >>> vyno, o gamintojo problema. Taip pat ir pirkėjo, kuris tokį vyną kažkodėl > >>> perka. Apie alų nesiplėsiu, nes geri žmonės jau išsiplėtė prieš mane > >>> (būtinai paskaitykite!): http://www.vynozurnalas.lt/index.php?&page=472 > >>> > >>> pagarbiai, > >>> Linas Vaitulevičius > >>> Vyno klubas / Vyno žurnalas > >> > >> > > > >