pilnai sutinku. taip pat norečiau pridurti, kad daugelis žmonių skonių receptorių yra nustekenti ir paprasčiausiai nesugeba atskirti elementariausių skoniu, nekalbant apie poskonius, subtilius aromatus ir panašiai. taip pat daugelis žmonių tiesiog patenkinti, nedidele įvairovę atpažystamų, mėgiamų skonių, o visi kiti nauji aromatai, kombinacijos, maistai laikomi snobų išmislu.... dar viena medalio pusė, kaip kai kurie minėjau žemiau, yra tiesiog neišprusimas, nihilizmas, atseit visi šitie degustatoriai yra pinigų vergai ir "skalauja smegenis", kad "užkaltų kapeikas", "marketingo vergai" ir pan. iliuzijos..... manau tokie žmonės tiesiog nenori gilintis į kai kurias sferas tiek, kad atrastų kažko naujo ir sau nepatirto.... "Chikipiki" <chikipiki________@tut.by> wrote in message news:h6bjpa$8cs$1@trimpas.omnitel.net... > Kolegos, > > Žmogaus psichika yra nepaprastai įdomus dalykas. Tarp kitų dalykų ji > atlieka ir svarbią gynybos funkciją, kurios užduotis - pateisinti/apginti > kiekvieno mūsų mintis ir veiksmus prieš mūsų pačių sąžinę. Kitaip sakant, > palaikyti psichiką tam tikroje komforto zonoje, kurioje mes sau labai > patinkam, nes atrodom labai protingi ir nuostabūs. > > Šiam tikslui pasiekti psichika nesąmoningai (t.y. automatiškai) pasitelkia > krūvą gynybos mechanizmų, tarp kurių yra ir tokie visiems gerai pažįstami > mechanizmai kaip neigimas, (realybės) iškraipymas, racionalizacija bei > intelektualizacija (kam įdomu, paaiškinimai yra kad ir čia: > http://en.wikipedia.org/wiki/Defensiveness#Categorization_of_Defense_Mechanisms). > > Siekdami įrodyti, kad alaus ir vyno aromatas bei skonis yra iš piršto > laužti dalykai, kai kurie iš jūsų nesąmoningai (!) tapote nuosavo > gynybiškumo aukomis. Pasitelkdami neigimą, faktų iškraipymą bei > išvedžiojimus (t.y. racionalizaciją bei intelektualizaciją) jūs, patys to > nesuvokdami, siekėte sumenkinti ir galiausiai paslėpti realybę, kuri jus > baugina savo nepažinta įvairove. Labai svarbu tą suprasti ir rasti jėgų > sau pačiam tą pripažinti, nes tai - vienintelis kelias į sąmoningumą. > > Realybėje, tiek vynas, tiek alus jusline prasme yra labai spalvingi. > Žinoma, kuo vynas labiau skiestas vandeniu, tuo sunkiau apčiuopti > individualybę (o nuo tam tikros ribos - neįmanoma), tačiau čia jau ne > vyno, o gamintojo problema. Taip pat ir pirkėjo, kuris tokį vyną kažkodėl > perka. Apie alų nesiplėsiu, nes geri žmonės jau išsiplėtė prieš mane > (būtinai paskaitykite!): http://www.vynozurnalas.lt/index.php?&page=472 > > pagarbiai, > Linas Vaitulevičius > Vyno klubas / Vyno žurnalas