Tema: Re: Masine TEO akcija su 10 lt/men visiems pliusiniams planams ?
Autorius: M.M.
Data: 2008-07-15 17:46:28
nu as daugiabuciam
dsl... pernai rudeni kai pajunge buvo 8,5Mb
poto 7,2
veliau 2,4
dar veliau 1,2

paskambinus ir davus uzuomina kad ne pagalio vaikas esu, padare 4,8
pasibaigus sutarciai (paslauga buvo perkelta) nukrito iki 1,2 (nes nebeliko
techniniu galimybiu)
vel paskambinus, vel gavau 4,8... tiesa upload vietoj 640 apie 800 padare

pats spresk :)

p.s.
turint minti kad optika Telekomui yra naujesne sistema nei DSL.. manau
hemarojaus bus dar daugiau