Tema: Re: 400KB
Autorius: KEdas
Data: 2008-07-18 09:09:23
Bone Daddy rašė:
> Paaiskink man issamiai, kodel jus galvojat, kad sakykim, as nezinau
> "tracert".

Nes teigi, kad TEO atsakingas už mažą greitį IR ne jo kompetencijos
ribose. Ryšyje tarp Baltnetos ir TEO dažnai stabdo Lietuvos Energijos
grandis. Tai kuris tiekėjas už stabdymą atsakingas?

> Manau, kad as ta tracert zinojau, kai dar trynei mokyklos
> suolus.

Na, gal nepradėkime svaidytis „svariais argumentais“

>   Is viso, kas per manieros manyt, kad tik jus vieni gudrus, tuoj pult
> issipisinet, tyciotis is zmoniu. O paskui piktintis, kad gauna "svarius
> argumentus". kaip shauki, taip ir atsiliepia.

Vat būtent: kaip shauki, taip ir atsiliepia.

>   as padejau visus akivaizdzius faktus ir tiek. Beje, jei is Kauno su
> Alytaus serveriu rodo pinga apie 600 mSek.  Gal manai, kad jungiasi per
> Zanzibara ar Zimbabve? jeigu butu ir taip, tai ne mano reikalas tvarkyt,
> o kaip tik TEO su ju visais prioritetais.

Tavo reikalas pranešti TEO apie problemą. Idealiame variante --
informuoti kuris serveris stabdo.

>   Bendrai paemus, matosi akivaizdziai, kad gudragalviai neskaito postu.
> Vienintelis ju tikslas parodyt kokie kruti.

Šį „argumentą“ praleisime.