Tema: Re: 400KB
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-07-16 18:11:27
Visiskai ragas yra pas mane tai, kad jie kazkur pakeite kabeli. Anksciau
stebedavau... greitis vos velkasi, ypac savaitgaliais. paskui ateje
pirmadieni perkrauna serverius ar tai ju portus ir greitis susitvarko. Ne
piko metu eidavo ir i uzsieni 4000/770  kbps mazdaug.
  Dabar kaip nukirsta - 2000/ 320 kbps .PZDC! vadinas, artimiausiame
penkmetyje man nera ko tiketis.
Visa laime, kad name yra Init, jie uz mazesne kaina duoda upload 1000 kbps..
net nesitiki, kad gali taip but ;)