Tema: Re: 400KB
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-07-18 00:00:39
Paaiskink man issamiai, kodel jus galvojat, kad sakykim, as nezinau
"tracert". Manau, kad as ta tracert zinojau, kai dar trynei mokyklos suolus.
   Is viso, kas per manieros manyt, kad tik jus vieni gudrus, tuoj pult
issipisinet, tyciotis is zmoniu. O paskui piktintis, kad gauna "svarius
argumentus". kaip shauki, taip ir atsiliepia.

   O tu cia kalbi apie tracert kokia profga? Tik parodyt, kad zinai?
   as padejau visus akivaizdzius faktus ir tiek. Beje, jei is Kauno su
Alytaus serveriu rodo pinga apie 600 mSek.  Gal manai, kad jungiasi per
Zanzibara ar Zimbabve? jeigu butu ir taip, tai ne mano reikalas tvarkyt, o
kaip tik TEO su ju visais prioritetais.
   Bendrai paemus, matosi akivaizdziai, kad gudragalviai neskaito postu.
Vienintelis ju tikslas parodyt kokie kruti.