Tema: Re: 400KB
Autorius: ZoomX
Data: 2008-07-16 18:48:26
netiesa ;). Visi kabelio broliai sėdi ant vienos šlangutės kuri sujungta su
ju nutolusiu centriuku. Kada Mikas miega ,Petrui gali būti greitesnis
Iternetas ,bet jei paleidžia kaimynai  "gyvuliukus" alia P2P tada visiems su
Internetu mišios ,o kas liečia tiekėjus kaip TEO tai ju Internetas sujungtas
tiesiogiai su centrais ir kaimynas jo Internetu nepasinaudos ir
nepašnipinės. Visai kita duomenų saugumo politika ir požiurys į kokybę. Bet
gedimų būna :). Nesenai per perkūnija ir man 3 minutėm buvo dinges
Internetas ,kaimynams nepasisekė labiau ,pas juos tinkliuko komutatorius
sudegino ,sėdėjo kelias savaites be Interneto kol privertė suremontuoti savo
tiekėja ;).