Tema: Re: Masine TEO akcija su 10 lt/men visiems pliusiniams planams ?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-07-20 10:59:28
Tiesiog uzvakar teko konfiguruot viena Belkina ir default adresas buvo
192.168.2.1  Kadangi manualo nebuvo, teko pasklaidziot.. nes tokio
nesitikejau, kadangi paprastai toks duodamas USB jungciia.

Monopolistas TEO, tai kaip loterija, jei pakliusi i gera linija, tada
gyvensi. jei ne, geriau atsisakyt.