Tema: Re: 400KB
Autorius: YZF
Data: 2008-07-21 13:24:50
"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
news:g5qbat$3q1$1@trimpas.omnitel.net...
> Juzefai, aš suprantu, kad tu bais protingas, bet gal eik į savo smėlio
> dėžę. Ir susitvarkyk OE.

As matau kad tu nihuja nesigaudai apie ka kalba, ir negana to rasai ne i
tema nesamones. Prie ko OE prie ko visokie pavyzdziai su tarpiniais LE? Tu
ziurek i esme, i problema ir i jos sprendima. BBD zmogus ant tavo sausu
teoriniu ziniu kurias gali susikisti i sikna. Yra problema - blogai veikia.
Naudojant normalius saitus. Ar tas suvokiama ar reikia per galva dauzyti kol
suvoksi?