Tema: Re: Masine TEO akcija su 10 lt/men visiems pliusiniams planams ?
Autorius: Robertas
Data: 2008-07-17 11:13:17
Sveiki, na va dar vienas karys prisidejo kare su TEO t.y. as :). Vakar
ivede dslini premium, kai aiskinausi del greiciu (po galimybiu
patikrinimo) trys skirtingi operatoriai aiskino, kad gausiu 10mbps (tegu
buna iki 10mbps nors sutartyje nurodyta vietinio tinklo greitaveika ne
iki, o 10). Vakar pastate jie ta pirelli, gryztu namo, atsidarau
konfiguravimo weba, ogi ziuriu susijungimas ne 10, bet 7mbps, na
pasicekinu greicio matuokles ir visa kita s..., akurat daugiau 7 neina.
Na perdaug nesiparinu, galvoju ryt pasiaiskinsiu. Siandien skambinu
1817, pasirenku gedimus, pakelia rageli issigandes berniukas, paaiskinu
problema, jis pasiulo isjungti modema ala jis perkraus porta :), as
isitikines, kad tai nepades, taciau paskambinu i namus ir paprasau, kad
isjungtu modem. Skambinu vel i teo, pakelia rageli kitas berniukas, bet
jau neissigandes :), vel paaiskinu kaip kas, sako daugiau ir negausi,
dsl technologija daugiau 10mbps netraukia todel mes duodam "biski"
maziau. Tada as jam bandau isaiskinti, kad patikrintos galimybes ir
tokia galimybe nustate ju specas, tada jis sako, kad tai laikina
problema ir jie naudoja dsl kol bus galimybe pateikti paslaugas FTTx
technologija, as jam aiskinu, kad pas mane nuosavas namas ir man optikos
niekas neves i chata, tada jis sako, kad kazkur atves optika, o man
kazkaip paduos 10mbps, paklausus  kada tai ivyks, atsakymas NEZINAU. :)
butu juokinga jei ne graudu, as jo klausiu, o kas man tai gali pasakyti,
jis mane "nukreipia" i 1817 spauskite 1 :). Paskambinu ten, vel viskas
is naujo, papasakoju kaip ir kas, ten mane vel siuncia atgal i 1817 4
:). Skambinu, pakelia rageli, vel pasakoju kas ir kaip, bando kazka
pezeti, kad jie pateikineja IKI 10mbps, kadangi su kompais ir kompu
tinklais dirbu 6metus, suprantu, kad stumia dura, pateikiu savo
argumentus, tada pasiulo registruoti gedima. Paziuresim kaip viskas vyks
toliau. Kolega po pasisnekejimo ju technarium (techanriaus pastebejimas
nustebimas "o tai tu gaudais tinkluose") connectiono greitis pakilo nuo
5mbps iki 12mbps ir slanga dabar traukia 10mbps Lietuvos tinkle kaip ikalta.