Tema: Re: 400KB
Autorius: siaip
Data: 2008-07-17 15:46:09
tai interpretuoti gali kaip tik nori, galima imti tokius krastutinius
atvejus su zimbabvem ar fermeriais texaso pievose, bet tai koks point'as ?
jei mane domina tarkim retu vynuogiu veisliu selekcija ir as ten ziuriu
kokio amerikiecio dieduko saita kaip jis ten krutai daro, tai tas saitas gal
ir vartosi letai, bet tai html'ui gi ir dial up greicio uztenka.

o jei vartai youtube, ar saita su prifarsiruotu flashu, visokiais pluginais,
video stream'ais tai niekas tokiu saitu nekuria ant dialupu teksase. yra
dedikuoti serveriai, kurie stovi ant greitu liniju....