Tema: Re: Masine TEO akcija su 10 lt/men visiems pliusiniams planams ?
Autorius: Mykolas OK
Data: 2008-07-20 08:24:49
> taip tai anaip, bet is gamyklos iseina arba po Reset nusistato default
> kazkoks fiksuotas, kad nereiktu bludyt po kelis simtus variantu.

Kiek teko tokius įrenginius tvarkyti, tai kiek atsimenu default buvo:
10.0.0.1, 192.168.0.1, 192.168.1.1

Taigi, reikia skaityti kiekvieno aprašymą.

O kas nebegalite pakęsti monopolisto kokias alternatyvas renkatės?
Mano kolega perėjo prie Bitės GSM interneto ir sako daug greičiau.
Negi taip gali būti? Gal jo Teo ryšys buvo prastesnis negu paprastai?

--
Mykolas OK