Tema: Re: 400KB
Autorius: Bone Daddy
Data: 2008-07-16 15:13:25
Kelis metus buvo gerai.
kaip ten bebuvo, bet mane TEO jau uzkniso juodai su savo bejegiskumu. dar
drista bliaaa siulyt kazkokia Gala, nors ir taip nenulaiko greicio ne per
puse. Pas juos tokia argumentacija: "su laiku viskas genda". Taip iseina,
kad dar uz 10 metu grisim i DialUp greicius?
Pirmai progai pasitaikius jungiuosi i Init.