Suprantu, kad tame tikriausiai ir bus problema. Bet ar bankas neturetu tikrinti tokių duomenų? Arba nesiusti informacijos į tokius kontaktus, kurių tikrumu bankas nėra įsitikinęs? "PL" <x@x.x> wrote in message news:hmrefq$hld$1@trimpas.omnitel.net... > dirbau banke. zinau tokius bajerius. buna kad ima zmogus paskola ir nurodo > neteisinga savo telefono numeri ko pasekoje sms gauna visai ne tas kam > priklauso. Ne banko cia kalte o kokios nors bobutes kuri telefono numerio > neatsimena arba specialiai belekoki duoda. > > > > "Zilve" <zilvineliui@gmail.com> wrote in message > news:hmr76j$b5n$1@trimpas.omnitel.net... >> Nutiko cia toks dalykas. >> Viena vakara gauna mano tevukas sms is vieno dyydelio banko, kurio, beja >> klientas jis yra. Zinute teksto tiksliai nepamenu - bet mazdaug tokia >> "Gerb. >> kliente, primename kad veluojate sumoketi kredito imoka uz vartojamaja >> paskola". >> Aisku tevukui vos ne infarktas - zmogus niekada gyvenime paskolos >> neturejes >> o tame banke dar turi nemaza indeli. Paskambinus i banka mergele nymyykia >> kad cia gal kazkoks nesusipratimas, gal numeris sumaisytas ar pan, >> paskolos >> jus neturite, vienu zodziu bukit laimingi ir patenkinti. >> >> Realiai tevukas patyre soka po sios SMS. Man jo gaila. >> Ar yra galimybe padulkinti banka uz sita "nesusipratima"? >> Bet kuriuo atveju, pirmadieni tas bankas konkreciai gaus pizdy. >>