"Ričardas Čepas" <rch+ng@online.lt> wrote in message news:hmu7h2$etk$1@trimpas.omnitel.net... > Kiti bankai tokiose žinutėse rašo vardą-pavardę, kam adresuoja. Tada > gavėjui nekyla kvailų minčių, jei mato, kad ne į jį kreipiasi. Dėkoju už esminę techninę pastabą. Savo atsakymais ir bandau pasakyti, kad esant tokiam incidentui optimalus yra ne "kalinio sprendimas" (pralaimėjau+pralėmėjai=pralaimėjom), kuris pas mus taip giliai įsirėžęs į žmonių sąmones, o bandymas utilitaristiškai modeliuoti naują situaciją, kurioje atsidurė visos incidento pusės, idant rasti sprendimą, kaip iš principo panaikinti tokios žalos atsiradomo kelius. Jei kam nors yra tekę dalyvauti tokiame procese, manau kad galėtų be didesnių abejonių patvirtinti, kad tai yra gerokai labiau atpildą ir pasitenkinimą keliantis procesas, nei bet kokios juridinės kolionės, kompensacijos ir visa kita.