Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-05 20:32:17
Bankas uzhkuria CSI ir tikrina visus ezhius, kuriuos klientas keicia kas dvi dienos...? Nu nu.

"Zilve" <zilvineliui@gmail.com> wrote in message news:hmrhbs$k7q$1@trimpas.omnitel.net...
> Suprantu, kad tame tikriausiai ir bus problema. Bet ar bankas neturetu 
> tikrinti tokių duomenų? Arba nesiusti informacijos į tokius kontaktus, kurių 
> tikrumu bankas nėra įsitikinęs?
> 
> 
> "PL" <x@x.x> wrote in message news:hmrefq$hld$1@trimpas.omnitel.net...
>> dirbau banke. zinau tokius bajerius. buna kad ima zmogus paskola ir nurodo 
>> neteisinga savo telefono numeri ko pasekoje sms gauna visai ne tas kam 
>> priklauso. Ne banko cia kalte o kokios nors bobutes kuri telefono numerio 
>> neatsimena arba specialiai belekoki duoda.
>>
>>
>>
>> "Zilve" <zilvineliui@gmail.com> wrote in message 
>> news:hmr76j$b5n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nutiko cia toks dalykas.
>>> Viena vakara gauna mano tevukas sms is vieno dyydelio banko, kurio, beja
>>> klientas jis yra. Zinute teksto tiksliai nepamenu - bet mazdaug tokia 
>>> "Gerb.
>>> kliente, primename kad veluojate sumoketi kredito imoka uz vartojamaja
>>> paskola".
>>> Aisku tevukui vos ne infarktas - zmogus niekada gyvenime paskolos 
>>> neturejes
>>> o tame banke dar turi nemaza indeli. Paskambinus i banka mergele nymyykia
>>> kad cia gal kazkoks nesusipratimas, gal numeris sumaisytas ar pan, 
>>> paskolos
>>> jus neturite, vienu zodziu bukit laimingi ir patenkinti.
>>>
>>> Realiai tevukas patyre soka po sios SMS. Man jo gaila.
>>> Ar yra galimybe padulkinti banka uz sita "nesusipratima"?
>>> Bet kuriuo atveju, pirmadieni tas bankas konkreciai gaus pizdy.
>>> 
>