Bankas uzhkuria CSI ir tikrina visus ezhius, kuriuos klientas keicia kas dvi dienos...? Nu nu. "Zilve" <zilvineliui@gmail.com> wrote in message news:hmrhbs$k7q$1@trimpas.omnitel.net... > Suprantu, kad tame tikriausiai ir bus problema. Bet ar bankas neturetu > tikrinti tokių duomenų? Arba nesiusti informacijos į tokius kontaktus, kurių > tikrumu bankas nėra įsitikinęs? > > > "PL" <x@x.x> wrote in message news:hmrefq$hld$1@trimpas.omnitel.net... >> dirbau banke. zinau tokius bajerius. buna kad ima zmogus paskola ir nurodo >> neteisinga savo telefono numeri ko pasekoje sms gauna visai ne tas kam >> priklauso. Ne banko cia kalte o kokios nors bobutes kuri telefono numerio >> neatsimena arba specialiai belekoki duoda. >> >> >> >> "Zilve" <zilvineliui@gmail.com> wrote in message >> news:hmr76j$b5n$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nutiko cia toks dalykas. >>> Viena vakara gauna mano tevukas sms is vieno dyydelio banko, kurio, beja >>> klientas jis yra. Zinute teksto tiksliai nepamenu - bet mazdaug tokia >>> "Gerb. >>> kliente, primename kad veluojate sumoketi kredito imoka uz vartojamaja >>> paskola". >>> Aisku tevukui vos ne infarktas - zmogus niekada gyvenime paskolos >>> neturejes >>> o tame banke dar turi nemaza indeli. Paskambinus i banka mergele nymyykia >>> kad cia gal kazkoks nesusipratimas, gal numeris sumaisytas ar pan, >>> paskolos >>> jus neturite, vienu zodziu bukit laimingi ir patenkinti. >>> >>> Realiai tevukas patyre soka po sios SMS. Man jo gaila. >>> Ar yra galimybe padulkinti banka uz sita "nesusipratima"? >>> Bet kuriuo atveju, pirmadieni tas bankas konkreciai gaus pizdy. >>> >