Tema: Re: Kristinos pasalpele :)
Autorius: nu blyn
Data: 2010-09-15 14:29:41
Chia bandoma padaryti problema del to kad ale isidarbinai kaip vadybininke
bet vadybinio darbo nedirbai, arba kodel tavo kolega gavo maziau nei tu, o
gal tu darbe nebuvai bet alga tau mokejo.....
Reikejo aplamai kurt uab "grazios mamos" ir moketi joms alga uz tai kad
sypsosi, tada tikrintojams nebutu prie ko prisikabina.