Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2011-09-02 11:34:07
Ir kur jis, tas šv. rytojus, pas batką? Kam taip bukai nusišnekėt?
Ir apskritai, su savo pagieža nusivarei į pievas. Kodėl? Todėl, kad nieks
nesiūlo kažką išbuožinti, "padalinti visiems po lygiai" ir pan.
Bet šita nuosavybė(NT gamtos prieglobstyje), turi vieną specifinę savybę
,kurios neturi bet kokia kita privati nuosavybė. Jeigu tu įsigijau 10 poršų
ir 20MB, tvarka, turėk ir džiaukis, mano teisių ir galimybių tas nevaržo.
Jeigu tu "prichvatizavai" 100m pakrantės ir apsitvėrei, tu ją atėmei iš mūsų
visų. Tokių būdu kokių 10 gudruolių aptveria nedidelį ežerą aklinai. Ir čia
ne liguistos fantazijos vaisius, esama daug ežerų tarkim trakų rajone, prie
kurių privažiuot be šansų, visur šlagbaumai ir lentyčios "privati valda".
Prieš 20m ten mielai lankiausi ir aš, ir kiti mano draugai-pažįstami, dabar
viskas, mums tie ežerai neegzistuoja. Aš dar suprasčiau, kai žmonės teisėtai
susigrąžina tėvų žemes. Bet kur nepažiūrėk - ant visiškai plikų sklypų, kur
niekada nebuvo jokių pastatų pėdsakų, staiga užauga pilys. Paežerėse žemių
savininkai dygsta kaip grybai. Kiek žinau, istoriškai lietuviai nebuvo linkę
koncentruotis ežerų pakrantėse ir steigti ten dideles gyvenvietes,
apjuosiančias vandens telkinius, bet pagal tai, kaip jos gausiai sudygo
dabar, atrodo, kad būtent taip ir buvo.
Ir jeigu esi betono vaikas, kuriam pajust gyvenimo pilnatvę  užtenka 4-ių
sienų, tai man mano prigimtinė teisė į orą, vandenį ir t.t. yra ne visvien.
Gaila tik, kad už tą teisę neturiu jokių priemonių kovoti, belieka tik
stebėti, kaip tas bespredelas tęsiasi, kaip tirpsta akyse galimybės pailsėti
gamtoje.