Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-05 18:44:46
O koks mano skirtumas kaip tau ieskot jo? Jei jau idomu asmeniskumai,
prasau - prie ezero kur mano sklypas, laisvo priejimo dafiga. Tai, kad tau
norisi praeiti per mano teritorija, nes tik joje iskirsti bruzgynai ir
sutvarkyta aplinka, o i abi puses po pora simtu metru vien tik kemsynai ir
baisynai, tai tikrai ne mano ir ne istatymu problema. Ir tikrai labai mazai
teko matyt ezeru, prie kuriu nu niekaip neprieisi. Sunkiai - taip. Bet tai
nesuteikia teises tau topint per mano sklypa.

"Gintas"  wrote in message news:j42q7k$ntr$1@trimpas.omnitel.net...

Buvo keliukas, jis perkastas grioviu. Kur man ieskot to priejimo? Ir uz kiek
km? Kitoje ezero puseje? Kaip zinot? Tie kas kelia panaikino-nuorodu i
apylanka nepastate :) O siaip, daznu atveju  ne tik kad nera privaziavimo,
bet ir tvoros i vandeni sukaltos, kad pakrante neateitum :) Na, juk ezero
vanduo pakilo, tad JUSU (baudziauninku) pakrante liko po vandeniu. GPRS
isduodamos koordinates  tai gali patvirtinti. Tad vsio zakanno! Isparceliavo
Lietuva ir tiek.......