Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2011-09-06 15:23:29
Suinteresuotos opozicinės grupuotės visada yra, o štai situacija "Kai
viršūnės negali valdyti, o apačios negali paklusti" susiformuoja kartą į
kelis šimtmečius ir dargi ne kiekvienoje valstybėje. Ir būtinai ta unikalia
situacija kas nors pasinaudoja. Taigi, jeigu nori ramiai gyventi ir numirti
nesmurtine mirtimi savo fazendoje pavogtoje žemėje, nesiutink minios arba
kaip sako rusai "Nebudi lixo, poka ono tixo".