Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2011-09-06 15:32:14
Tame ir reikalas, kad yra absurdas vykstant prie telkinio spėliojant -
įleis/neįleis, bus gera nuotaika šeimininkui ar galvą skaudės be bechmielo
ir tada nax mus nuvarys.
Būtent nuo to šis pokalbis ir prasidėjo - keletą metų buvom įleidžiami, o
vieną dieną bac - valinkit iš akių, rebiatos. Ką aš žinau, gal išties kas
nors jiems prišiko kur prie tvoros, gal PMS moterėlei sunkus užėjo ar dar
kokia bėda ir todėl štai nei iš šio nei iš to - vyniokit iš akių.
Kaltų nėra, o savaitgalis sugadintas. Ir vykstant į kiekvieną ypač naują
vietą štai tokia loterija - pavyks prie vandens nusigaut ar nepavyks?