Is manes irgi viena karta reikalavo, pasiunciau nx. Kita karta jau nereikalavo. Aisku, kas padaryta, tas padaryta, tai belieka Aurimui pamoka ateiciai - preke visada atiduok pardavejui, o jie tegul ja nesa kur tik nori. Nes jeigu preke tu pirkai is UAB BBD, o ja apziuret/tvarkyt nunesei i UAB NX, tai gausi susimoket (nes kazkokia pasaline imone kaip ir nera ipareigota nemokamai suteikt tau paslaugas, o vat pardavejas privalo preke apziuret). Aisku, yra tokiu gudruciu, kurie liepia nest i kazkoki mistini garantini centra, bet padeda atsakymas, kad pirkai is ju, ne is garantinio centro, tai tegul patys ir nesa i garantini, arba veza nors ir tiesiai gamintojui - tau px "bat0nas" wrote in message news:n8d8ij$5v3$1@trimpas.omnitel.net... Turbūt, kad salonas, iš kurio pirko, reikalauja defektinio rašto iš MTTC, kad galėtų pakeisti telefoną nauju arba atiduoti pinigus. Ane? "ManXP" wrote in message news:n8cr9i$t0n$1@trimpas.omnitel.net... O tai kokio by*** nesei i MTTC? Nes pirkai tai ne is ju turbut? "AurimasBar" wrote in message news:n8cejl$l28$1@trimpas.omnitel.net... Antrą kart pareina tel. ekranas, vieną kart keitė pagal garantiją, dabar vel. pridaviau su prašymu išrašyt defektinį aktą, nes jau nusibodo po 2sav be tel but. Gaunu žinutę, kad atliktas mechaninis remontas, garantija išliks... Kodėl jie jį taiso, jei aš neto prašiau, kur kreiptis, ar neverta?