Visiškai teisingai, aš nematau jokios priežasties, kodėl eiliniai piliečiai staiga pardavėjų kurjeriais xaliavai turėtų pradėt dirbt. Aišku, tam tikrais atvejais pačiam pirkėjui gali būti naudingiau kreiptis į autorizuotą serviso centrą, bet kiek rodo n+1 atsiliepimų, telefonai vienareikšmiškai į tų atvejų aibę nepapuola :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:n8df9t$8sq$1@trimpas.omnitel.net... > Is manes irgi viena karta reikalavo, pasiunciau nx. Kita karta jau > nereikalavo. > > Aisku, kas padaryta, tas padaryta, tai belieka Aurimui pamoka ateiciai - > preke visada atiduok pardavejui, o jie tegul ja nesa kur tik nori. Nes > jeigu preke tu pirkai is UAB BBD, o ja apziuret/tvarkyt nunesei i UAB NX, > tai gausi susimoket (nes kazkokia pasaline imone kaip ir nera ipareigota > nemokamai suteikt tau paslaugas, o vat pardavejas privalo preke apziuret). > Aisku, yra tokiu gudruciu, kurie liepia nest i kazkoki mistini garantini > centra, bet padeda atsakymas, kad pirkai is ju, ne is garantinio centro, > tai tegul patys ir nesa i garantini, arba veza nors ir tiesiai > gamintojui - tau px > > > "bat0nas" wrote in message news:n8d8ij$5v3$1@trimpas.omnitel.net... > > Turbūt, kad salonas, iš kurio pirko, reikalauja defektinio rašto iš MTTC, > kad galėtų pakeisti telefoną nauju arba atiduoti pinigus. > > Ane? > > > > > "ManXP" wrote in message news:n8cr9i$t0n$1@trimpas.omnitel.net... > > O tai kokio by*** nesei i MTTC? Nes pirkai tai ne is ju turbut? > > "AurimasBar" wrote in message news:n8cejl$l28$1@trimpas.omnitel.net... > > Antrą kart pareina tel. ekranas, vieną kart keitė pagal garantiją, dabar > vel. pridaviau su prašymu išrašyt defektinį aktą, nes jau nusibodo po 2sav > be tel but. > Gaunu žinutę, kad atliktas mechaninis remontas, garantija išliks... > > Kodėl jie jį taiso, jei aš neto prašiau, kur kreiptis, ar neverta?