čia vis dar kontekste to, kad garantiniam nunešamas ragelis su skilusiu ekranu? On 2016.01.31 15:28, 70005 wrote: > "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message > news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net... >> T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves >> pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol >> skaiciau tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz >> prekes garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi >> moket, ir px, nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu >> galutinei apziurai. O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is >> kurios nepirkai), jie jau be problemu gali israyts saskaita, nes tu is >> ju uzsakei paslauga (tel. apziura), nors telefono is ju nepirkai > > Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui > užtikrinti prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja > turėti nuosavą hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją > pas savo pasirinktą remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia. > > Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio > už patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės > pagal t. a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei > turėtų). > > Tada kliento atveju aš kreipčiausi į pardavėją, kad man padėtų atgauti > telefoną iš MTTC ir pats su juo atsiskaitytų už diagnostiką, kompo > elektrą ar ko tik anie reikalauja. >