Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: ManXP
Data: 2016-01-28 23:39:43
T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves 
pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol skaiciau 
tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz prekes 
garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi moket, ir px, 
nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu galutinei apziurai. 
O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is kurios nepirkai), jie jau 
be problemu gali israyts saskaita, nes tu is ju uzsakei paslauga (tel. 
apziura), nors telefono is ju nepirkai


"70005"  wrote in message news:n8dlji$bc5$1@trimpas.omnitel.net...

"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
news:n8df9t$8sq$1@trimpas.omnitel.net...
> preke visada atiduok pardavejui, o jie tegul ja nesa kur tik nori. Nes 
> jeigu preke tu pirkai is UAB BBD, o ja apziuret/tvarkyt nunesei i UAB NX, 
> tai gausi susimoket (nes kazkokia pasaline imone kaip ir nera ipareigota 
> nemokamai suteikt tau paslaugas, o vat pardavejas privalo preke apziuret). 
> Aisku, yra tokiu gudruciu, kurie liepia nest i kazkoki mistini garantini 
> centra, bet padeda atsakymas, kad pirkai is ju, ne is garantinio centro, 
> tai tegul patys ir nesa i garantini, arba veza nors ir tiesiai 
> gamintojui - tau px

Na, jei tas garantinis būtų ne kita įmonė, o, tarkim, paties pardavėjo
padalinys (ir lygiai taip pat galėtų būt kitam miesto gale nei parduotuvė,
kurioje pirkai), kas jam kliudytų paėmus telefoną diagnozuoti „mechaninį
pažeidimą“ ir lygiai taip pat pareikalauti susimokėti už remontą arba
diagnostiką?