Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-02-05 10:06:15
matyt tiesiog konsultantė kur paėmė apsižioplino.

p.s atidavė, ten buvo ir lapukas, jame yra parašyta apie 9.99e, pinigus 
daviau bet neeme. pa prikolu nedaviau pakaitinio tel, nieko neprašė 
išeidamas paklausiau ar nieko nepamirso, sako ne viskas ok, eik.. :) 
ištraukiau atidaviau tą zumzungą - apsidžiaugė :D. vz kazkokia netvarka ten 
pas juos, kaip bebūtų mano akyse pasitaisė biski.. :D



"Dainiushas"  parašė naujienų news:n91gjc$au4$1@trimpas.omnitel.net...

kažką seki pasakas, >10 kartų buvęs MTTC, visada duoda pisūlką kur
viskas surašyta

On 2016.02.04 19:01, AurimasB wrote:
> nedave jokios spargalkės, pakaitinį telefoną ir iš stalčiaus ištraukė
> padavė, už ta net nepasirašiau :D
>
> "Linas Petkevičius"  wrote in message
> news:n8vq0v$sah$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kas ant spargalkes parasyta kur gavai vietoj ragelio?
>
> "AurimasB"  wrote in message news:n8vps5$s8j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O tai kodėl pats teigi kad jei matomi mechaniniai pažeidimai - garantija
> negalioja, tu žinai, o omnis ir mttc nežino?
> Aš ir neprašu pardavėjo išrašinėt jokių aktų, atnešiau sakau taip ir taip
> yra dėmė, atsirado ankščiau nei numečiau telefoną, įskilo kampas, ar verta
> siųst į garantija ar ne, sako verta - nuskilimas px. nu siunčiam jei 
> verta.
> Bet pasirodo nusiunčia net neatidaro, pamato skilimą - negartinis 200e
> taisom arba 10e susimokek? tipo normalu? taigi ne "klausimas" ar kokia
> bobutė, o įgaliotas mttc darbuotojas patarė siųst į garantinį..
>
>
>
> "klau|simas"  wrote in message news:n8v38l$djt$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nei priemejai nei pardavejai neturi kompetencijos ir neprivalo nustatinet
> gedimu ir tuo labiau israsinet defektavimo ar broko aktus. Tai normalu. Ta
> daro igaliotas atstovas arba pats gamintojas.
>
> "AurimasBar"  wrote in message news:n8uuv3$b3c$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o šito nei omnis nei mttc nežinojo paimdami tikrint mano telefoną?
>
> "klau|simas"  parašė naujienų news:n8sd6e$al0$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Yra atskiras service biuletenis del tu 930 ekranu, kuriuo vadovaujamasi
> nuimant garantija. Ir tai apibrezta gamintojo. Jei matomi mechaniniai
> pazeidimai - garantija negalioja. Gali gincytis nesigincyjes.
>
> "AurimasBar"  wrote in message news:n8n7q7$85i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> skilimas toks mizernas, ir tikrai neturėjo įtakos dėmei, nes ji kur kas
> ankščiau atsirado.. bandysiu jei nepavyks tiesiai atsiimt eit per 
> omnitelį.
> dar galvoju gal su omniu pasikonsultuot, gal yra galimybe kur kitur siųsti
> patikrinti..
>
> "ManXP"  parašė naujienų news:n8n78d$7nf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nors ir per psue perlauztas telefonas gali but nunestas. Jo defektacija
> vistiek turi but nemokama
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:n8lleb$nl6$3@trimpas.omnitel.net...
>
> čia vis dar kontekste to, kad garantiniam nunešamas ragelis su skilusiu
> ekranu?
>
> On 2016.01.31 15:28, 70005 wrote:
>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
>> news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net...
>>> T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves
>>> pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol
>>> skaiciau tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz
>>> prekes garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi
>>> moket, ir px, nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu
>>> galutinei apziurai. O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is
>>> kurios nepirkai), jie jau be problemu gali israyts saskaita, nes tu is
>>> ju uzsakei paslauga (tel. apziura), nors telefono is ju nepirkai
>>
>> Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui
>> užtikrinti prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja
>> turėti nuosavą hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją
>> pas savo pasirinktą remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia.
>>
>> Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio
>> už patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės
>> pagal t. a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei
>> turėtų).
>>
>> Tada kliento atveju aš kreipčiausi į pardavėją, kad man padėtų atgauti
>> telefoną iš MTTC ir pats su juo atsiskaitytų už diagnostiką, kompo
>> elektrą ar ko tik anie reikalauja.
>>
>