nu yra tų metodiku manau, gal yra precedentų su analogiškai gedimai kai telefonas nėra mechaniškai pažeistas, galima su tuom lyginti ir pan. Pačiam tenka dx visko įrodinėt, aprašyt priežastis, nustatyt tam tikrų darbų eiliškumą bei jų įtaką defektams tačiau statybos srityje ir žinoma ne visada viskas būna taip kaip sako ... "klau|simas" parašė naujienų news:n9i09e$vfc$1@trimpas.omnitel.net... jooo... tik beda, kur tokius ekpertus rast, kurie irodys, kad deme atsirado pries mechanini pazeidima :) turetu but kaip filmuose rodo, nes realiai tai net neisivaizduoju kaip PRAKTISKAI tai irodyt, atmetus nukentejusiojo zodzius. "AurimasBar" wrote in message news:n9hrq6$so2$1@trimpas.omnitel.net... šeip nokijai parašiau (nenojijai met ms, kadangi jie perėmė viską), bet 0 reakcijos. omnitelis siūlo susirast nepriklausomus ekspertus, nebūtina jiem iš mttc raštas, jei neopriklausomi nustatyts kad gedimas ne dėl pažeidimo - pakeis tel. kol kas neieskojau, šeip jaučiu dėsiu ir tiek.. nebepirksiu lumijos daugiau, nors laukiau 960 :) "Sigis " parašė naujienų news:n9ef5q$g6p$1@trimpas.omnitel.net... "70005" <70005@usa.net> Wrote in message: > Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui > užtikrinti > prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja turėti nuosavą > hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją pas savo pasirinktą > remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia. > > Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio už > patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės pagal t. > a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei turėtų). SIUO ATVEJU - TURI. Nes daiktas pripazintas negarantiniu. Tad babkes issireikalaus tiek garant.centras, tiek pardavejas - tik dar didesnes -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/